Keiseren av Grønland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 På hvilken måte synes du Andy er urealistisk? Jeg digger han. Dobbeltepisoden ga meg latter mange ganger. Fordi han overspiller og er lite troverdig. Han er liksom en ultimat skuespillerdust som overdramatiserer atferden sin hele tiden. En vandrende klisjésvamp. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 En av de beste (dobbelt) episodene jeg har sett av The Office på lang tid. Fantastisk når Jim pælma den snøballen i trynet på Dwight. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Snøballkrigen mellom Jim og Dwight er noe av det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Snøballkrigen mellom Jim og Dwight er noe av det beste jeg har sett på lenge. Fantastisk fight det der, det har alltid vært omvendt. Men det er artig å se "Dwight" egentlig ler hysterisk av det han er med på: http://www.youtube.com/watch?v=8UpWU9MkBro 3 Lenke til kommentar
bas Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 På hvilken måte synes du Andy er urealistisk? Jeg digger han. Dobbeltepisoden ga meg latter mange ganger. Fordi han overspiller og er lite troverdig. Han er liksom en ultimat skuespillerdust som overdramatiserer atferden sin hele tiden. En vandrende klisjésvamp. Tror du misforstår litt, det er jo akkurat det som er rollen hans, en mislykket skuespiller/sanger som var med i alle de kjipe foreningene og klubbene på skolen. Han gjør rollen sin perfekt som en halvveis mislykket og småkjip streber. 1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 På hvilken måte synes du Andy er urealistisk? Jeg digger han. Dobbeltepisoden ga meg latter mange ganger. Fordi han overspiller og er lite troverdig. Han er liksom en ultimat skuespillerdust som overdramatiserer atferden sin hele tiden. En vandrende klisjésvamp. Tror du misforstår litt, det er jo akkurat det som er rollen hans, en mislykket skuespiller/sanger som var med i alle de kjipe foreningene og klubbene på skolen. Han gjør rollen sin perfekt som en halvveis mislykket og småkjip streber. Men han er irriterende for det. Både i virkeligheten og i serien er han skuespiller. Men når han overspiller i serien, så er det jo like fælt å se på uansett. De andre karakterene er velspilt, men han er overdramatisk. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Koser meg med The Office-Maraton i jula! Lurer på om det er verdt å se på UK-versjonen, is it? Lenke til kommentar
standard Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Koser meg med The Office-Maraton i jula! Lurer på om det er verdt å se på UK-versjonen, is it? US-versjonen har aldri blitt mer enn en BLEIK kopi av den orginale uk versjonen. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nettop sett færdi episode 10 i sesong 7. Er vel ikke kommet noe nyere enda? Genial serie iallefall! har sett fra første episode i sesong 1 og elsker serien.. IT Crowd ligger fortsatt på førsteplass, men The Office har en solid andreplass bland komiserier! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Nyeste er The Office - S07E11 - Classy Christmas Neste episode kommer 21 januar Endret 12. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Steve Carell forlater The Office før sesongslutt? Link inneholder spoilere om kommende sesong så du er herved advart. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Ufattelig trist at han forsvinner. Blir neppe det samme uten. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Skjønner Carell godt jeg, etter såpass mange sesonger må man begynne å bli lei. Han har gjort en veldig god jobb, og jeg regner med at dette blir slutten på The Office. Blir ikke det samme uten Michael Scott. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 David Brent retunerer! http://www.tvline.com/2011/01/scoop-ricky-gervais-reclaims-his-office-job/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Herregud la det være sant. Carell og Gervais er mine komiguder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå