Cryflopp Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 hehe, herlig å få starta på den nye sesongen. Man kan ikke annet enn å digge åpningen på episoden , fikk frem mange smil hos meg hvertfall The Office er en herlig serie, mange gode skuespillere. Hvor lenge skulle Michael være med? siste sesongen hans? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Han sier at det blir siste sesongen ja. For min del må han bare fortsette. Genial karakter og skuespiller. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Blir ikke ordentlig The Office uten Steve Carell Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nå har den nye sesong begynt, noen som har fått med seg første episoden? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nå har den nye sesong begynt, noen som har fått med seg første episoden? 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dagens episode var bra. Litt spesiell men. xD Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Den var litt strange ja. Anyways, så gleder jeg meg ekstra til hver fredag fremover. Håper vi får en 40 minutters ep snart også. Bruker jo å være noen av dem i hver sesong. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Huff denne episoden var bare fæl. Teater er teit Angela så heit ut for første gang. Ville purt ´a. Syns Jim er blitt kjedelig nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Det henger en liten lapp med skriften "Snö" på kjøleskapet i pauserommet. Noen som veit hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kan ikke huske at det har vært noe om det, så mulig en av de som har ansvar for å sette opp småting og props bestemte seg for å henge den opp? Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 The Office har virkelig tapt seg de siste sesongene, selv om jeg fortsatt følger trofast med. Virker som de interessante historiene er ferdig fortalt, og nå vet ikke forfatterne helt hva de skal gjøre. Mye absurd som skjer, og det at Jim og Pam er gift med barn er ikke akkurat like spennende som det var før. Den siste fantastiske episoden var vel når Michael og den daværende samboeren som jeg ikke husker navnet på hadde middagsselskap. Håper virkelig serien kommer tilbake til den standarden, fordi nå er den dessverre en skygge av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Fatter ikke at du kan si det. Sesong 5 var etter min mening den beste, og serien er still going strong, dog jeg kan være enig i at den har gått noe nedover mot slutten i sesong 6 og til nå. Digga episoden i dag! Dritfett at Timothy Olyphant (Danny) er med i serien, da han er en av mine mannlige favorittskuespillere. Knall at Michael ansatte han mot slutten av episoden. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Høy, noe er rart. De heter jo Sabre nå, ikke Dunder Mifflin. Michael Scott brukte det gamle navnet. Var det ikke også disse som egentlig skulle bytte til å selge printere, og på lengre sikt slutte med papir? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Dæven Angela blir bare heitere og heitere for hver episode nå. Etter denne episoden vil jeg ha trekant med hun og Kelly. Og lol@Creed. Hvordan klarer han og heeeeelt på slutten ha den morsomste replikken i hele episoden :!: Endret 31. oktober 2010 av Ramius Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 haha , var pretty nice i Nurse drakten ja Så jeg måtte bare inn å sjekke henne på imdb siden, deretter falt jeg litt ned på jord igjen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Hahaha dagens episode var jævlig fet Michael, you are making this harder than it needs to be! THAT'S WHAT SHE SAID! faen jeg lo Lenke til kommentar
TMB Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lite aktivitet det var her da http://wuphf.com/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 To ganske underholdende episoder på rappen. Føler likevel at det er litt for lite som skjer, de bare kødder rundt hele tiden og er ikke noen tråd igjennom episodene. That's what she said delen forrige uke var fantastisk ja. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Huff jeg hater Andy. Han får liksom serien til å tippe over mot det urealistiske. Hadde det ikke vært om noen i serien døde? I såfall burde det vært han. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 På hvilken måte synes du Andy er urealistisk? Jeg digger han. Dobbeltepisoden ga meg latter mange ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå