Haelas Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 the office er bare helt awesome! har fulgt med på dette siden sesong 1, og det har bare blitt bedre og bedre! lukter det serieslutt eller skrivesperre om dagen, får håpe dette ikke skjer, konseptet er jo tidløst! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Bra tråd, fant ut at jeg skulle prøve The Office for et par uker siden.... FY FLATE SÅ BRA!!! Sinnsykt morsomt, kommet til sesong 4 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Falt av lasset men er ikke helt sikker på når jeg falt av lasset, tror det var ute i sesong 4 men kan ikke si det alt for sikkert, men en utrolig bra serie ja selv om en kan sitte å diskutere i evigheter om UK vs. US Endret 31. mars 2010 av b-real Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Serien er genial, og man kommer seg fort gjennom den ! som haelas sa, konseptet er tidløst! og B-real, hvis du falt av så burde du bare plukke deg opp igjem Og US er myyyee bedre Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Får begynne å se UK versjonen etter US da Norske var jo også morsom, synd det ikke varte... Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Får begynne å se UK versjonen etter US da Norske var jo også morsom, synd det ikke varte... Anbefaler ikke UK versonen i det hele tatt , men det er jo bare meg ER det en norsk verson ??! :O Hvor får jeg tak i den ?? :D Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Etaten, mye tyder på at det stammer fra The Office Med Atle Antonsen. Hvor du får tak i den må du ikke spørre meg om men du har vel en anelse Lenke til kommentar
kans Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Etaten, mye tyder på at det stammer fra The Office Med Atle Antonsen. Hvor du får tak i den må du ikke spørre meg om men du har vel en anelse oja xD det tenkte jeg ikke over Lenke til kommentar
bas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Får begynne å se UK versjonen etter US da Det blir jo helt feil da UK versjonen er den originale, og dessuten er den himmelvidt mye bedre enn US versjonen (selv om US er hysterisk morsom til tider den også). Føler US versjonen lider litt av skrivesperre og har tapt seg i det siste. De skulle kanskje gitt seg mens de var på topp slik som i UK. Endret 1. april 2010 av bas Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Har sett noen klipp fra UK og det ser helt ræva ut i forhold til US som er sinnsykt genialt. Steve Carell er konge Ifølge IMDB så kommer det ikke ny episode før 22. April Endret 2. april 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
bas Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skjønner ikke helt hvordan dere kan si at UK versjonen er helt ræva i forhold US versjonen. Dere glemmer kanskje at UK er originalen og at US var rein kopi i et par av de første episodene i s1 før den begynte å kjøre sitt eget løp etterhvert. UK versjonen er filmet mer dokumentar aktig (mockumentary) og har en mye mer subtil humor som faktisk kan få en intetandene person som aldri har sett serien før til å beynne å lure på om det faktisk er et ekte kontormiljø med en helt ræva (les hysterisk) sjef som blir filmet. US er en mye mer "Hollywood" aktig produksjon og har langt i fra samme sjarmen som UK. Når det er sagt så har jeg sett alle US episoder siden starten og synes det er knallbra, men UK er og blir no.1 med mange hestehoder. Endret 3. april 2010 av bas Lenke til kommentar
dredg Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Man kan vel si det fordi man synes det selv, smaken er som baken den. Jeg synes også at UK versjonen er mindre underholdende enn US, er ikke så veldig fan av den britiske humoren. I tillegg så mener jeg at den spiller litt mer på det emosjonelle mens UK er litt mere "kald". Lenke til kommentar
kans Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Selvom US bygger på UK versonen så tar den sitt eget løp og blir myye morsomere! Synes bare at alt er så mye beddre i US en i UK. Ganske enig dredg, jeg bor i England nå og kommer ikke over hvor dårlig humoren er og det synes i UK versonen. Men det er jo, som sagt opp til hver enkelte Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Smaken er vel som baken ja, hvis dere ikke liker ting som Monty Python, Alan Partridge, Blackadder, Fawlty Towers (hotell i særklasse), Extras osv. så skjønner jeg dere ikke har sansen for Britisk humor. Dere er for Amerikanisert folkens Lenke til kommentar
kans Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Liker bra britisk humor som hotell i særklasse og noe monty phyton men i The office UK kommer bare den dårlige humoren dems frem og det er fælt og se på .. Men vi kan ikke like det samme alle sammen heller ! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg elsker Storbritannia og britisk humor sånn at det er sagt. Jeg har alt av episoder fra både US og UK versjonen av programmet, og har selvsagt sett alt. For meg er US versjonen bedre. Flere karakterer å le av, mens i den britiske versjonen er det vel bare Brent og Gareth som er spesielt morsom, ergo serien flyter mye mer på de to enn hva tilfellet er i Amerikanerne sin versjon. Det finnes en annen tråd for The Office her på forumet. Det gjorde i hvertfall det. En god del sider var det også blitt. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor ser dere episodene? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hvor ser dere episodene? Laster ned via torrents Men faen, neste episode er ikke før 22. mai. Utrolig meningsløst å ha så lange pauser mellom hver episode. Samme med TBBT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå