bas Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp. Extras, An Idiot Abroad, Lifes too Short... Lager nye ting hele tiden han /OT off Ja, men Extras begynner å bli noen år siden det også nå. An idiot abroad var morsomt i seg selv, men det var Pilkington som gjorde den serien morsom, ikke Ricky direkte Lifes too short har jeg faktisk ikke fått med meg, må sjekkes ut, takk. Nok OT, sorry Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Sjekk ut The Ricky Gervais Show. Animasjonsserie lagd utifra de gamle XFM radioprogrammene og podcasten til Gervais, Pilkington og Merchant. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Siste 30 sekundene var jo ganske bra... Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Herrejesus som jeg savner denne mannen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Liker avataren din. Bare å sett på en av de gamle episodene. Ser egentlig mer fram til spinoff'en med Rainn Wilson nå (om den blir en realitet). Alltid trodd at The Office US kom til å slutte etter denne sesongen, og det er det beste imo. Synd om vi ikke får se Carell i rollen som Michael Scott igjen noensinne. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Nå kommer det jo en svensk "the office", med navnet Kontoret. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. februar 2012 Del Skrevet 5. februar 2012 Synes ikke siste episode var så dum, flirte flere ganger gjennom den. Klart, det er ikke som før - men det er nå fortsatt verd å se på! Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Ser egentlig mer fram til spinoff'en med Rainn Wilson nå (om den blir en realitet). Njaaahhh, spin-off serier er vel sjelden noen suksess og jeg kan ikke helt se han bære en serie selv om han er morsom som et sidekick i The Office. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Glemt Frasier? Spinn-off kan ofte bli mye bedre også. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Første gangen jeg har sett Frasier brukt som noe positivt. Lenke til kommentar
bas Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Glemt Frasier? Spinn-off kan ofte bli mye bedre også. Kan ikke si jeg synes Frasier var så sinnsykt bra akkurat og forløperen (Cheers) var mye bedre, var ikke akkurat den første serien som slo meg nei. Tenkte mer på Friends, Seinfeld og Family Guy for å nevne noen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Frasier var vel for avansert for dere da, Frasier syns jeg var en kjempebra serie men mye bra humor men mulig dere ikke forstod alt? Men Seinfeld sitt spinn-off? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Cheers var bedre, men Fraiser var ikke så gærnt. Freinds synes jeg var crap, Joey enda mer crap. Lenke til kommentar
bas Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Frasier var vel for avansert for dere da, Frasier syns jeg var en kjempebra serie men mye bra humor men mulig dere ikke forstod alt? Men Seinfeld sitt spinn-off? Blir vel kanskje litt feil å kalle det direkte Seinfeld spin-off, men verken Julia Louis-Dreyfus (f.eks serien Christine), Jason Alexander eller Michael Richards (f.eks The Michael Richards Show) har gjort det veldig skarpt i ettertid (i hvertfall ikke sammenlignet med Seinfeld). For å ikke snakke om Jerry Seinfeld selv og The Marriage Ref. Frasier var vel ikke akkurat avansert, det var bare ikke morsomt, akkurat som jeg ikke synes The Big Bang Theory finnes det grann morsomt heller uten at det er spesielt avansert av den grunn. Smak og behag. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Avansert var feil ordvalg, men publikumet var rettet mot folk eldre det som er vanlig ved komedieserier, det er ikke TBBT. Er nok derfor ikke alle forstod humoren, bæsj tiss og promp fungerer ikke for alle. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Bæsj tiss og promp? Vel, der failer du hipster. Louis CK har allerede bevist at promp ikke bare er for hjernedøde sitcoms. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Ganske bra denne Slutten var litt :S Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Slutten var skit! Akkurat hva jeg snakker om, begynner å bli en såpeserie!! 1 Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Første 1.57min av siste episode må vel være det morsomste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Ja, ikke dårlig denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå