Kakeshoma Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 The Office UK er sjenialt... "Maybe I did it, Ill figure it out.......... Merry merry........" Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. desember 2011 Del Skrevet 10. desember 2011 Den seneste episoden med jul var veldig sær. Lenke til kommentar
trettentrettisju Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Herregud som denne serien har tapt seg. Og det har lite eller ingenting med at Steve Carell har reist. Endret 11. desember 2011 av trettentrettisju Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Faen så dere klager. The Office sist var fantastisk jo 4 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jepp, siste var veldig bra, litt tilbake til gamle oppskrifter. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Jeg synes de to siste episodene var ganske bra. Men serien er ikke like ofte bra nå som tidligere, det må selv en die-hard fan av serien som meg innrømme. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det tror jeg ingen har problemer med å innrømme. Likte selv sesong 5 best. Da var det knallepisoder på rekke og rad. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Trenger hjelp! Leter etter en episode jeg ikke klarer å huske når gikk. Det dreier seg om en scene hvor Michael skal demonstrere enn fantastisk forretningsidé som de andre mener er pyramidespill. Michael påstår hardnakket at det ikke er det, før Jim til slutt går fram og tegner en pyramide av notatene til Michael... Har en kollega som har hoppet på en slik pyramidegreie, men nekter å innrømme det selv, selv om det er veldig tydelig at det er det når han forteller om det. Må bare vise denne episoden til ham. Lenke til kommentar
teveslave Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 (endret) "Michael's Birthday", sesong 2, ifølge videobeskrivelsen. Endret 13. januar 2012 av teveslave Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 13. januar 2012 Del Skrevet 13. januar 2012 Der var den ja! Jeg mente det var intro til en episode, men etter å ha sjekket alle introene tilbake til sesong 3 uten å finne det, begynte jeg å tro det var midt inne i en episode allikevel. Sesong 2 faktisk, det hadde jeg aldri trodd! Uansett, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 "The test-results were negative." "No. God. We're going to fight this, Kevin." Haha. Fantastisk episode. Savner Michael. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kevin: I had Martin explain to me three times what he got arrested for because it sounds an awful lot like what I do here every day. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Jeg synes de to siste episodene var ganske bra. Men serien er ikke like ofte bra nå som tidligere, det må selv en die-hard fan av serien som meg innrømme. Sjekk ut Parks And Recreation. Bedre og smartere enn The Office, selv med mange likheter. Dagens episode elsket jeg forøvrig. Litt av et hus. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Alt for mye forhold og drama. Blir mer og mer hotel cäsar Endret 20. januar 2012 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Må nærme seg wrap nå... Gjesp. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Sorry, men denne serien blir fornyet for enda en sesong. Og det til tross hvor tydelig elendig den er blitt, selv for en som ikke ser serien. Men kritikerne hagler etter serien nå, det er også enkelte som mener den ikke har noe mulighet til å redde seg selv nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Men etter recent-events, hmm. Nå vet jeg ikke hva skal si. Nå virker det derimot som at The Office avsluttes, og en spinnoff kommer på plass. Men det er også en mulighet at hovedserien også forsetter. Som jeg skrev i serieprat-tråden så er en spinnoff med Rainn Wilson som Dwight i planlegging for 2012-2013 sesongen for en premiere i 2013 hvis prosjektet blir bestilt til serie. Nå har også FOX (Ikke NBC som sender The Office) plukket opp pilot med Mindy Kaling (Kelly) til produksjon. Kommer den inn som serie så mister The Office hennes som produsent også. Kontrakten til Kaling utgår i vår også for The Office. Lenke til kommentar
bas Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp. Og hvorfor i helsike er jeg så treig med med å få ut fingern når det gjelder billetter, hadde ikke regnet med at stand-up showet hans + ekstraforestilling skulle bli utsolgt på minutter Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Gud hvor jeg savner Ricky Gervais geniale humor, hvorfor legger ingen en pen sum penger på bordet for å få denne mannen til å komme opp med en ny serie Det blir jo selvfølgelig helt umulig å toppe den orginale The Office, han/de skjønte i hvertfall å gi seg mens det var på topp. Extras, An Idiot Abroad, Lifes too Short... Lager nye ting hele tiden han /OT off Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Savner Michael jeg Han nye er tragisk dårlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå