Keiseren av Grønland Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Syns vel egentlig ikke at de holdt det gående. Plankingen var morsom. Men Andy er for falsk for min smak. Han er altfor tilgjort. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nå skal ikke jeg si at jeg har fasitsvaret her, men jeg har alltid vært av den oppfatning av at de har gjort det med vilje angående Andy. Han skal komme fra en rik og prestisjepreget familiebakgrunn, og ender plutselig opp som papirselger der han sliter med å finne sin plass, og oppfører seg dermed slik han gjør. 3 Lenke til kommentar
Vet Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Andy som sjef var et godt valg! Han er den som er mest usikker og utilpasset sosialt etter Dwight og Michael, Dwight kunne jo bare ikke vært sjef.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Grunnen til at Steve Carell gjorde de fire-fem første sesongene så gode, er fordi han var en ekte drittsekk. Andy er bare en falsk idiot. Syns heller Ray Romano skulle fått rollen. Han er flink til å spille klondrian. Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå synes jeg virkelig dette begynner å gå på tomgang, synes heller ikke CEO karakteren fantes morsom i det hele tatt. Synes personlig de skulle gitt seg for en sesong eller to siden. 2 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Episode 2 var nok ikke like bra som 1'ern.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 enig, thesoapmaker, men episode 2 var fremdeles verd å se:) Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kjente jeg savnet Michael litt mer i episode to. Verdt å se er The Office uansett imo. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg må si jeg likte siste episode godt i grunn. Tenk at man måtte vente helt til episode 2 i serie 8 før man endelig kunne se noe arbeid på kontoret! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Grei episode. Merker jeg begynner å savne Michael jeg og Endret 30. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Selvfølgelig var det verdt å se! The Office forever in my heart <3<3<3<3<3 lizm Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Tredje episode var en helt ok episode! Ikke sesongens beste. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fjerde episode var bra. Jævla Dwight altså, haha, for en karakter!!! Var litt mye tristhet ifm Andy og hans foreldre, jeg vet dem har hatt litt dramasjanger tidligere ifm Micheal og det er primært allright, men håper dem ikke tar av med det slik som dem har gjort i How I Met Your Mother. Man ser ikke på en komiserie for å bli trist:p Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg har bestemt meg for å slutte å se på serien. Den suger for hardt nå. Er ikke morsom lenger. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Dwight er faen meg rå!! :!: Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Det er ikke særlig flott for meg å se en av de få komiseriene vi har, forvandles til noe dritt. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nei, men så drit i å se på det da! Jeg syns hvertfall det er verdt å se på enda Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Herlig episode! Dwight er awesome! Fikk lattis når jeg så Dwight og Mose i street view Endret 14. oktober 2011 av Megablaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå