TMB Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Kommer til å bli så utrolig rart uten Steve Carell Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 I morra starter The List (E01S08). Noen som har peiling på når det kommer på amerikansk tv og om det er mulig å se amerikansk tv direkte på nett? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hvorfor skal folk absolutt se en episode direkte? Hvorfor ikke vente til sånn rundt 4-5, og heller bruke ninjapirater da? Det er snakk om en kanskje time, eller 2 timers forskjell. Jorda går ikke under før i 2012 uansett. Endret 21. september 2011 av Mahavishnu Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvorfor skal folk absolutt se en episode direkte? Hvorfor ikke vente til sånn rundt 4-5, og heller bruke ninjapirater da? Det er snakk om en kanskje time, eller 2 timers forskjell. Jorda går ikke under før i 2012 uansett. Fordi det er The Office!!!! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bedre å vente et par timer og få 720p enn å se direktestream i laber kvalitet... Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jaja.. Men nå vil JEG se den direkte. Så hvis noen veit hvor det er mulig å se det live, så si gjerne ifra. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Nye episoden var bra! Digger at Andy ble sjef, men liker ikke nye CEOen, er noe med øyna hans som freaker meg ut Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Syns sesong 8 starta ekstremt bra uten michael! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Savner Michael, nye CEOen er rå Andy gjorde det veldig bra. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Glemte helt av Michael i hele episoden, så vil se på det som et godt tegn Andy var overraskende god i sjefsstolen, og jeg gleder meg til å se hvordan den nye CEO'en utvikler seg! Tipper Andy, Jim og Dwight etterhvert må slå seg sammen mot han Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 :O !! Hvordan kan man GLEMME Michael!? Synd og skam! Men digga Dwight i denne episoden. Var epic når han kødda med de som planka :!: Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dævva av denne scena: http://www.youtube.com/watch?v=rdnKBqEIu48 1 Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Å! Endelig The Office igjen! Michael er selvsagt et savn, men fantastisk å se resten av den herlige gjengen igjen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Savnet etter "Michael" var ikke der i det hele tatt. Koselig med gjensyn må jeg si Lenke til kommentar
OpAmp Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Digger den nye CEO'en, og Andy gjorde en god jobb. Men det hadde vært fett å se åssen Michael hadde reagert på ny CEO! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Men digga Dwight i denne episoden. Var epic når han kødda med de som planka :!: Helt enig, ENDELIG! Tenkte jeg Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 hehe en god sesongstart dette ja,forsetter det i dette sporet så blir jeg meget fornøyd Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Takk! Takk! Takktakktakktakktakk!!! Dem klarte dette, til og med uten Michael. Tror How I Met Your Mother kunne lært noe fra The Office når det angår å holde ett konsept levende. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 God sesongstart var det. Ikke overrasket over at de holdt det gående uten Michael i det hele tatt. Så mange gode og sterke karakterer i serien at de burde klare å flyte på det. Drømmer likevel at Michael får en gjesterolle i en dobbelepisode i løpet av sesongen. At feks hele gjengen reiser ned til Colorado og besøker Michael og Holly. Er jo bare bound to be epic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå