Blåbær Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hmm, var ikke klar over det. Synd, var en bra serie. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Har sett sesong 1, 2, 3 og 7 nå. Har også sett halve sesong 4 nå, merker at det er mye her jeg allerede har sett på TV. Grunnen til at jeg har sett S07 allerede er at jeg fikk den før jeg fikk sesong 2, 3, 4, 5, 6. Trodde ikke jeg kom til å like det SÅ godt som jeg gjorde, og kjøpte derfor bare sesong 7 som ren tidsfordriv, men nå er jeg jo helt oppslukt. Synd at Michael forsvinner, håper serien holder seg though. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hvordan har du "kjøpt" sesong 7 når siste episode kom for 13 dager siden? 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hvordan har du "kjøpt" sesong 7 når siste episode kom for 13 dager siden? HYSJ! Det er nye tider, DLD ser oss! Edit; men du får seff 1+ for å poengtere min åpenbare idioti! Jeg var bare opphengt i at alt var skikkelig gammel siden jeg satt å leste fra tidligere sesonger^^ Endret 1. juni 2011 av Lyspaere Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Hehe Alle i denne tråden laster ned episoder etterhvert som de kommer uansett EDIT: Som følger med på S7 selvfølgelig Endret 1. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Da virker det som at James Spader er den som kommer inn på fulltid til høsten. http://serienytt.no/2011/06/tar-james-spader-over-for-steve-carrel-i-the-office/ Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Det kan jo bli interessant. Noen som vet om det er helt uaktuelt at Carrell gjestespiller i en episode? F.eks folka på kontoret blir invitert på besøk til han og Holly. Kunne blitt veldig underholdende. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ray Romano hadde passet perfekt. Da hadde jeg kanskje begynt å se på serien igjen. Den gjesteopptreden hans ga serien ny dynamikk som kunne vært et friskt pust. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Huff, jeg likte ikke noen av kandidatene i seriefinalen... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 De hadde visst spurt James Gandolfini, men han sa nei Tror ikke han hadde passet rollen helt etter å ha sett The Sopranos... Håper på Spader, han er episk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg liker Spader, håper han får jobben. Likte ikke helt Ramano eller Tate sine karakterer. Will Arnett er jo utelukka. James Gandolfini var ikke intrisert i en fulltidsjobb, og han takket nei til rollen da NBC pitcha ideen til han. Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Hva syns folket om at James Spader har joinet serien for fullt? http://www.imdb.com/news/ni12512552/ Endret 6. juli 2011 av ......... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Oooo, nydelig. Han er ultra episk... (eller, i hvert fall som han var i den andre episoden) Når begynner det igjen? Endret 6. juli 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hmmm... Skeptisk. Men likte ikke de andre kandidatene noe bedre, så får gi ham en sjanse. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Spader var bedre enn Tate og Romano synes jeg. Fint å se han joine serien, etter at Will Arnett ikke kunne være med på serien til høsten på grunn av en annen serie som ble plukka opp av NBC. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Likte ikke han der, i siste episode :S Lenke til kommentar
......... Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Oooo, nydelig. Han er ultra episk... (eller, i hvert fall som han var i den andre episoden) Når begynner det igjen? Mest sannsynlig på høsten igjen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Han skal tydeligvis ikke overta for Michael, men for Jo i Sabre. Hvem som skal erstatte Michael, er fortsatt ikke kjent. Ikke verst at VG skriver en artikkel om dette! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Har en liten følelse på at Michael kommer innom The Office en gang i framtia. Vi får håpe på at Carell er keen på å spille litt mer. Hadde gjort livet mitt bedre! hahah Så ferdig siste episode i går kveld. Har ledd meg halvt i hjel gjennom hele serien. Michael har selvfølgelig vært midtpunktet, så håper han er til å se igjen en gang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå