Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Flere som blir med? Noen som vil spille idag,kanskje vi får nye som vil prøve seg? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg vil gjerne med om mulig, har dog kun 14% Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Nå har jeg tatt vekk de fra utlandet så nå er vi 4 spillere og trenger flere:) Sendt pm Tommis Endret 8. mars 2010 av germaner123 Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Kan være med i dag. Vi spiller nå,kom om du kan;) Lenke til kommentar
Tharald Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Har 94 % bragder. Spiller hvor som helst på banen. Lenke til kommentar
stian_da_man Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Rooney skal være spiss, ja. Kan bli med jeg Lenke til kommentar
pmbauer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Når tid på døgnet spiller dere? Er slik at jeg kan spille senest fram til rundt 20.30-21.00 den ene uka, og før klokken 16 den andre uka. Slik veksler det som regel. Jeg regner med at jeg får tid til å spille et par kamper i uken Pro'en min er et sted mellom 75 og 80 om jeg husker feil. Ser gjerne meg som HS eller VS. Jeg er typen som heller vil legge gode pasninger, fremfor å score selv (om jeg ikke da har en åpenbare sjanse da). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 På hverdager kan vi spille fra 17-21. Alt avhenger av når vi har minst tre spillere. I helger kan vi spille når som helst når det vi er minst tre spillere. Lenke til kommentar
pmbauer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Er sjelden jeg spiller i helgene, da jeg har andre ting på agendaen Men ellers høres det bra ut Men kunne gjerne sett for meg å bli med i klubben deres. Hvordan er muligheten for HS/VS? Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Er sjelden jeg spiller i helgene, da jeg har andre ting på agendaen Men ellers høres det bra ut Men kunne gjerne sett for meg å bli med i klubben deres. Hvordan er muligheten for HS/VS? Begge plassene er ledige;) Lenke til kommentar
pmbauer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Aiight! Da tar jeg gjerne prøver meg i en av de plassene jeg Men denne kommende uken, blir det nok ikke noe spilling på meg etter klokken 1630 om dagen Lenke til kommentar
Mr Wonderful Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Oppdatert formasjon,første posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå