Kenny000 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg testet de nye driverne til Nvidia. Tenkte selvfølgelig at nå kunne jeg teste 3DMark2001 for å se om det var noe effektivitetsforskjell! Da benchmarktesten skulle begynne, fikk jeg bare opp en feilmelding: "Reliable benchmarking cannot be completed because 3DMark display window lost focus" Er dette tilfelle hos andre enn meg? Jeg har avinnstallert tidligere drivere før jeg installerte denne! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Da jeg skulle installere, hadde jeg ikke noe å installere. Det var bare en eller annen form for istilling. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Blankt vindu i valgene mine oxo.. Lenke til kommentar
Ludo74 Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Her også, fikk endel feilmeldinger og absolutt ikke no mulighet til å bytte mellom flere desktops... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Jeg kunne bytte mellom desktops så. :razz: Men det var merkelig nok ikke noe å installere. Kanskje Nvidia prøver å lure oss? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 dere må gå inn i device mangaer å updatere drivere derfra, det funker. velg at han skal søke i den mappen du extraket filene til. husk å uninstallere de andre drivere først Lenke til kommentar
Junox Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 hva med og innse at disse driverne har lekket ut og ikke er testet ordentlig... man risikerer ikke mye ved å prøve...men det er en del dumdristige folk her Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 tror jeg venter jeg... Greit å ha offisielle drivere og slippe alle bugza. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 (slettet) [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-01-29 01:01 ] Lenke til kommentar
Svenn-Erik Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Avinstaller drivere du bruker. Reboot Installer driverne via driver update, her er det noen små greier som dukker opp.. Den vil ant spørre etter andre filer. Disse filene vil den finne i windows/system32 og windows/help . Du må også rette path tilbake til unzip diren din underveis. Nå har du 23.13 (!) installert. Reeboot Start driver update igjen, pek til unzip katalogen og installer driveren på nytt. Denne gangen får du ingen spørsmå. Reeboot. Nå har du 27.10 installert. Tydelig beta distr (eller preview til noen som har filene som tydelig mangler i distr?). Nvidia bruker jo ha en install/setup fil.... Høyreklikk på skrivebordet --> settings --> properties --> advanced --> GForce "whatever" --> More prop./flere egenskaper --> Desktop/skrivebord.. --> Enable Desktop manager.. Der, funker som en drøm, den slår også på hardware accl av Windows vinduene (XP). (Kjør wizard) Svenn-Erik Rett meg hvis noe er feil, men ikke flame. Jeg vet at driver insallasjonen kan være litt forskjellig fra maskin til maskin. Dette var min installasjon. Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Multiple desktops var for buggete til at det var mulig å bruke det til noe fornuftig... Og "transparant windows while dragging" fungerer bare av og til. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 på min maskin funker de som en drøm :smile: fikk 256 poeng mer i 3DMark2001 ikke til å juble av men alikavel :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå