TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå har vi sagt 3 ganger at man IKKE TRENGER Å FÅ VIDEOEN TILSENDT. Slutt å trolle, herregud Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Men hvorfor får jeg ikke sett den da? Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ok takk for ''svar''. Da kan jeg altså laste opp andres private videor og se dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Vet ikke hva jeg skal si engang. Bortsett fra at jeg er 99.9% sikker på at dette er trolling Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 - Man må være venn med personen - Han må gi vennene rettigheter til å se videoen(e) - Man kan laste opp ANDRES PRIVATE videoer til SIN EGEN KANAL og dermed se dem Ok? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 - Man kan laste opp ANDRES PRIVATE videoer til SIN EGEN KANAL og dermed se dem Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå