Gå til innhold

Abonner på YouTube?

Anbefalte innlegg

Alle private videoer som er mulig å se. Det er jo det som er så kult. Det er ikke gøy å bare kunne se de offentlige. Man er vel litt VIP når man kan se private videoer til andre. PS: Hva er en privat video? Er den UTENFOR Youtube f.eks.? En annen nettside, men linken er på Youtube? Får man virus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår det bare ikke. Litt rart dette her.

Jeg er venn med han/hun

Da skal jeg kunne se de private videone, men neida.

Jeg ser på venstresiden av kanalen min de det står at jeg ha blitt venn med den og den og at den har abonnert på meg osv. Men der finner jeg bare ikke han fyren som har videone, men han står jo listet opp som vennen min? Hva skjer?

Lenke til kommentar

Vel... Du vet at under hver video så står det

Bildet til venstre

Hva den heter oppe til høyre

Beskrivelse under der igjen

Og på rekke der står det rangering, vist, også ett navn. Det er vel navnet som er eiern av videon? Og hva hvis jeg laster opp en privat video, kan jeg se den da eller?

Lenke til kommentar

Det er ikke gitt at du får se private videoer hvis du er venn med en bruker på youtube, den brukeren må ha en video som er privat, velge at vennene skal kunne se denne videoen (også evt. velge hvem av vennene som kan se videoen).

og ja, det er til høyre for antall visninger (over datoen i description box) som er (navnet på) opplasteren ja.

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

Så man må bli tilsendt de private videone fra eiern?

Fælt så optatt du var av de private videoene da? Hva er så spesielt med de? Eneste som definerer en privat video, er at eieren har satt den til å kun være tilgjengelig for venner.

Som nevnt over, må du være venn med brukeren, brukeren må ha satt en video til "private", og han må ha valgt at venner skal kunne se de private videoene.

Endret av timb
Lenke til kommentar

Å være tilsendt videoene (tolker jeg) som den andre privat-video funksjonen; hvor video-eieren kan istedenfor å la venner se videoene bare gi en privat link som bare fungerer x-antall ganger eller noe lignende.

og nei, man må ikke være tilsendt en privat-link som sagt over.

Endret av Okse_ku
Lenke til kommentar

Man må være venn med eier'n

Eier'n må sende deg video'n

Men hvordan får man selv private videoer? Lager de selv? Eller?

Som nevnt 2 ganger så trenger ikke eieren å sende deg videoen. Begynn å lese svarene skikkelig.

Man laster opp en video som vanlig, men setter den til "private video" under videoinstillinger.

Lenke til kommentar

Så jeg kan finne en privat video på youtube og laste den over på min kanal på youtube og DA se den, også? Dere har jo sagt at eiern må sende videon, jeg er venn med en som har private videor, men jeg kan ikke se dem.

Lenke til kommentar

han må ikke "sende" på noen måte, han må bare krysse av at DU skal få tilgang til den.

Du trenger IKKE å laste noe inn på din kanal for å se privat video.

Det du spurte om noen poster over var "hvordan du har dine egne private videoer", svaret var enkelt at du lasteer opp en video og velger "privat".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...