Gå til innhold

Abonner på YouTube?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da?

PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det?

Lenke til kommentar

Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da?

PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det?

Abonner er det norske ordet for Subscribe (jeg visste ikke at YouTube fantes på norsk forresten).

Man kan bare se de private videoene hvis man er venn (friend) med brukeren.

Lenke til kommentar

Abonner er det norske ordet for Subscribe (jeg visste ikke at YouTube fantes på norsk forresten).

Hva skjer når jeg trykker legg til venn? Eller hva det står? Får jeg automatisk sett videone eller må han godta? Og hva mere skjer? Får han vite e-posten f.eks. og kan spamme meg med virus eller?

Lenke til kommentar
Hva skjer når jeg trykker legg til venn? Eller hva det står? Får jeg automatisk sett videone eller må han godta? Og hva mere skjer? Får han vite e-posten f.eks. og kan spamme meg med virus eller?

Han må godta venneforespørselen først. Han får ikke vite mer enn hva du allerede har publisert på den offentlige profilen din (bortsett fra hvis du har private videor), så nei, han vil ikke kunne se e-posten din.

Lenke til kommentar

Han må godta først.

Han får ikke vite e-posten din nei.

Lenke til kommentar

Han får ikke vite personvern altså? Hvis ''RIKTIG''. Så takk for hjelpen.

Så lenge du selv ikke har publisert det på profilen din, så er det riktig. Hvis du drar musen over navnet ditt oppe til høyre på YouTube og trykker på "Account", så kan du redigere profilen og private innstillinger og sånt.

Lenke til kommentar

Jeg gikk inn på min egen profil, og der sto e-postadressen. Men vil den bli vist for andre? Jeg gikk inn på Konto og ordnet der, men E-posten sto der, så den kunne jeg ikke gjøre noe med. Så... Hva skjer nå? Ser andre den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...