Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva betyr egentlig å Abonnere pån personers Brukere på YouTube? Er det virus? Hva skjer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kva i alle dagar får deg til å tru at det kan vere virus? http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=95686 When you subscribe to a user's videos or favorites, you will receive email notifications whenever they've posted new content on their channel. This allows you to keep up-to-date on that channel without having to check it all the time. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Subscribe mener du? Da får du en oppdatering en gang iblandt med nye videoer som brukeren har lagt ut. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da? PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da? PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det? Abonner er det norske ordet for Subscribe (jeg visste ikke at YouTube fantes på norsk forresten). Man kan bare se de private videoene hvis man er venn (friend) med brukeren. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Når du er abonnert til en bruker, vil videoene han laster opp vises på startsiden av YouTube når du er logget inn. Det er helt gratis å abonnere (mange tror det koster) og du kan fjerne abonnementet om du vil. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da? PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det? Abonner er det norske ordet for Subscribe (jeg visste ikke at YouTube fantes på norsk forresten). Man kan bare se de private videoene hvis man er venn (friend) med brukeren. Hva skjer når jeg trykker legg til venn? Eller hva det står? Får jeg automatisk sett videone eller må han godta? Og hva mere skjer? Får han vite e-posten f.eks. og kan spamme meg med virus eller? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hva skjer når jeg trykker legg til venn? Eller hva det står? Får jeg automatisk sett videone eller må han godta? Og hva mere skjer? Får han vite e-posten f.eks. og kan spamme meg med virus eller? Han må godta venneforespørselen først. Han får ikke vite mer enn hva du allerede har publisert på den offentlige profilen din (bortsett fra hvis du har private videor), så nei, han vil ikke kunne se e-posten din. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, jeg mener, når jeg går inn på profilen til en fyr, så står det Abonner. Hva skjer da? PS. Hvordan skal jeg få sett hans private videor? Hvordan går det an? Finner de ikke ute på Youtube, så de er jo private, men får ikke sett dem. Hvordan kan jeg det? Abonner er det norske ordet for Subscribe (jeg visste ikke at YouTube fantes på norsk forresten). Man kan bare se de private videoene hvis man er venn (friend) med brukeren. Hva skjer når jeg trykker legg til venn? Eller hva det står? Får jeg automatisk sett videone eller må han godta? Og hva mere skjer? Får han vite e-posten f.eks. og kan spamme meg med virus eller? Han må godta først. Han får ikke vite e-posten din nei. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Han får ikke vite personvern altså? Hvis ''RIKTIG''. Så takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Han får ikke vite personvern altså? Hvis ''RIKTIG''. Så takk for hjelpen. Så lenge du selv ikke har publisert det på profilen din, så er det riktig. Hvis du drar musen over navnet ditt oppe til høyre på YouTube og trykker på "Account", så kan du redigere profilen og private innstillinger og sånt. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Men standarden da? Står det som standard at de tingene jeg oppga når jeg laget brukern der blir vist og at jeg da må forandre på det selv? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Men standarden da? Står det som standard at de tingene jeg oppga når jeg laget brukern der blir vist og at jeg da må forandre på det selv? Jeg er ikke helt sikker, men bare gå til profilen din og sjekk selv. Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Men de jeg legger til som venn ser altså i utgangspuktet INGENTNG til personvern, på noen måte? Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg gikk inn på min egen profil, og der sto e-postadressen. Men vil den bli vist for andre? Jeg gikk inn på Konto og ordnet der, men E-posten sto der, så den kunne jeg ikke gjøre noe med. Så... Hva skjer nå? Ser andre den? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Gå til "http://www.youtube.com/user/*" hvor * er YouTube-navnet ditt. Dette er din offentlig profil, og det er kun infoen som står her som kan sees av andre. Endret 6. mars 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Adriwen Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Men for å se de private videone, må man Abonnere itillegg til å være venn med brukeren? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Men for å se de private videone, må man Abonnere itillegg til å være venn med brukeren? Nei Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 man må bare være venn. Hvike videoer er det du vil se btw? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå