marios33 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Jeg skrur på pcen, spiller. 30 minutt etterpå så ender alt opp med å hakke. Skjermkortet er nVidia 230GT dette skjedde plutselig en dag og etter har det holdt på slik lenge. Håper noen kan ha noen svar takker Endret 6. mars 2010 av marios33 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Kan vere at skjermkortet blir overopphetet. Sjekk temperaturen med feks. Furmark. Start det og velg "Stability test". La det stå på i 10Min og sjekk hvor varmt skjermkortet er da. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Sto på i 3 minutt og skjermkortet steg opp til 72 grader. Det begynte på 40 grader. Så på 5 minutt sank det til 65 grader. Og etter 10 minutt 67 grader. Det hakket selv i over 200 FPS.. Jeg mener nå dette ikke er helt skadelig temperatur? Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Nå har alt blitt værre. Hele systemet hakker. Musikk, spill desktop. ALT... Trenger hjelp Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Prøv å oppdater drivere til skjermkortet, eller så vet jeg ikke hva som kan være feil... Kan være at skjermkortet er litt defekt, prøv med et annet skjermkort/det skjermkortet i annen data hvis du kan. Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 kan det ha noe med lyden at den hakker osv? Jeg har et 8600 liggende kan vell prøve med det då ja Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg begynner å tro det er hovedkortet. Begynner å hakke i lyd osv.. når bare bruker 8600GT kortet. Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hvis det ikke virker med annet skjermkort heller, så er det ikke skjermkortet som er dårlig vertfall... Edit: Kan du skrive opp resten av spec'sa på dataen din? Endret 8. mars 2010 av Zero- Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Hvis det ikke virker med annet skjermkort heller, så er det ikke skjermkortet som er dårlig vertfall... Edit: Kan du skrive opp resten av spec'sa på dataen din? Leverer pcen inn i morgen. har jo garantien. så satser på enten ny pc eller fikset pc Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Får tilbake pcen om 3 uker. Lang tid å bare vente på om får ny eller om de fikser den. Håper på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå