Gå til innhold

Xbox 360 krasj

Hopka

Anbefalte innlegg

For ca. et år siden spilte jeg team fortress 2 på xboxen min. Plutselig forsvant alle fargene bortsett fra grønn og blå, og jeg skrudde av xboxen. Senere på dagen prøvde jeg å skru på xboxen igjen, den starta, men jeg kunne ikke se noe på tven. Jeg har ikke prøvd å starte den igjen før i dag. Det skjer ikke noe og xboxen lager veldig MYE lyd, nesten som om den skulle eksplodere. Vet noen hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det? Ps. den har hatt red ring of death før og MS har fiksa det, så jeg tror ikke at det er det som er problemet nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis alle fargene bortsjett fra grønn å blå forsvann, vil det jo si at bare rødfargen forsvann.. høres ut som at tilkoblingen for rødfargen på RGB som bare har løsnet. at Scart kabelen holdte på å dette ut eller noe. hvis det er på gammel CRT tv du spiller på ?... å hvis du ventet noen timer før du prøvde den igjenn, å skjermen var helt svart ?.. så kan det jo hende at løpet av de timene så har hele scart kabelen ramlet ut av tven... Prøv å snik deg bak tven å sett scart kabelen på plass igjenn ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...