tp88 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har lyst til å skaffe meg et litt tøft streetracing spill, og valget står egentlig mellom Need For Speed: Underground og Midnight Club II, ingen av disse er kommet ut enda, men jeg skal kjøpe en av dem når de kommer ut. Hvilket av disse virker best? Kommer det ut andre spill som kan konkurrere bra med disse? Har lyst å ha titlene til xbox. Lenke til kommentar
- MaRe - Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hmm.. Troe jeg hadde gått for Need For Speed - Underground der altså.. Midnight Club 2 har så urealistisk simulator,der har need For Speed alltid vært bra.. Lykke til av spill valg! Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hmm...tror også at jeg sannsynligvis går for den, prøvde Midnight Club 1 her om dagen, var ikke så utrulig morsomt, var bare arti når man kjørte og hadde sissen Noen flere spill som kan ta opp konkurransen med NFS: Underground? Når skal den lanseres? Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg hadde kjøpt Midnight. Det er ute nå. LENGE til NFS kommer. early 2004, sto det der. Så lite penger har man vel forhåpentligvis ikke. Et spill i halvåret liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå