GSM Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Litt usikker på tittelen, men Fløybanen var jo på vei mot Bergen Var med fløybanen ned på siste turen for kvelden, så hadde vognen for med selv, og kunne rigge opp stativ osv i fred. Bildet er tatt i det fløybanen forlater stasjonen på toppen. 2s F5,6 Iso 100 Lenke til kommentar
telealf Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Dritt tøft Skulle også gjerne sett dette med noe rest av dagslys igjen, dvs noe tidligere. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Takker for kommentar Jeg får lage en Remake til Våren når det er litt senere dagslys,tror "effekten" kunne blitt stilig i dagslys eller solnedgang også. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Sent svar her, men bedre sent enn aldri? Jeg er også stor fan av dette, elsker farten og "berg og dal-bane"-følelsen det gir. Jeg liker den fine skarpheten og det at du har lyktes i å få alt rundt til å virke uskarpt og i fart. Veldig bra! Enig med telealf, noe mer lys hadde gjort seg, men dette er alikevel noe man kan ha på en vegg som det er Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Enig med de andre. Men tror jeg ville prøvd et annet utsnitt enten mer sentrert eller 1x1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå