vikingkylling Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg har en Xbox360 Elite som er relativt ny, og hittil har jeg bare hatt glede av den. Problemet startet da jeg skulle spille Rock Band for noen uker siden. Av en eller annen grunn fant den ikke gitaren, selv om den ikke er trådløs. Jeg tenkte ikke noe over det, men skiftet til GH2-gitaren og spilte ganske lenge. Etter det har RB-gitaren fungert nå og da, men ikke bestandig. GH2-gitaren har også begynt å fuske, og nå nekter begge to å koble seg til. Men i tillegg har jeg to gamepads (en fra denne xboksen og en fra den forrige), og begge to nekter helt å koble seg til. Når jeg trykker den lille knappen på den sorte gamepaden og xboksen snurrer begge lysene og begynner å blinke (for å vise at de har fått kontakt), men deretter slutter lyset på xboksen å lyse. Lyset på gamepaden blinker, som om den ikke har noen kontakt. Den hvite gamepaden gidder ikke gang å starte xboksen. Noen som har noen tips? Har liten lyst til å levere inn xboksen til reparasjon. Den forrige var to reparasjon to ganger på tre måneder, og en måned etter at jeg fikk den igjen nektet den å lese plater. Har boksen tatt kveld allerede, eller er det noe jeg har oversett? Senest i går spilte jeg både Rock Band og Aliens vs Predator, og både gitar og gamepad funket som de skulle. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har du trykt på knappen på selve xboxen? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Opp til flere ganger. Håndkontrollene og xboksen finner hverandre, men nekter å samarbeide. Gitarene er ikke engang trådløse, så de skal finne hverandre automatisk. Det gjør de sjelden. Av en eller annen grunn gikk de endelig med på å godta hverandre for en stund siden, så vi får håpe det fortsetter slik. Men hva gjør jeg hvis de nekter å godta hverandre senere? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Dersom det fortsatt er garanti på xboxen hadde jeg sendt den inn før det er for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå