Gå til innhold

Game's hjørne.

Old Game

Anbefalte innlegg

So fucking true.

Alt som ble sagt før i tiden var sant; Wayne Rooney med en "end product" var det som manglet. Ellers VAR han den beste. INGEN tvil.

Vel, guess what motherfuckers.

Han har det nå.

Han har alt. Ikke minst passion for verdens beste klubb.

Bare se på han; fy faen bare se på han.

Wayne-Rooney-badge-kiss-v-Everton_1384629.jpg

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde en veldig god diskusjon på puben i dag og vi kom frem til en ting; FA er korrupte. United burde hatt trekkpoeng i ligaen og minusmål i CL for å kunne ha med Rooney. Det er rett slett urettferdig for de andre lagene.

Helt enig. Direkte urettferdig.

Det eneste som muntrer meg opp er at vi har Cesc, som ser ut som det er den eneste som kan gi Rooney konkurranse om PFA player of the year. Selv om jeg forventer at Rooney tar den pga målene, han er engelsk og United vinner ligaen.

Veldig bra skrevet blogg, kommer til å følge med her. Er forsåvidt enig i at måten MUST protestrer på blir veldig feil, liker dog Newton Heath fargene dere går med. Håper dere blir kvitt Glazers endag, hadde vært trist om han til slutt kjørte klubben ned i så mye gjeld at dere blir det nye Leeds. Selv om jeg tviiiiiler på at det skjer.

Lenke til kommentar

1 innlegg som diskuterer en annen brukers intensjoner og skriverier er fjernet fra tråden. Ikke bare er det off topic, det grenser mot personangrep. I tillegg er det langt i fra det trådstarter ønsker å ha i tråden.

Diskusjonen som startet utifra dette innlegget er også slettet. Sendt meg en PM om det skulle være noe.

Lenke til kommentar

Jeg vet egentlig ikke hvor jeg skal starte.

Folk ser seg blind på resultater, ikke at integriteten vår vandrer heden. At man er skeptisk til The red knights (fra nå TRK) kan jeg skjønne. Men det kan faen ikke bli så mye verre.

Hva har Glazer tilført klubben vår? Ikke en jævla drit som vi ikke hadde før? Hva har han tatt fra oss? Evig mye.

The game motsier seg selv. Vi kan ikke bruke virkemidler som ikke treffer laget. Uansett om det er økonomisk eller ikke. At det kan skape splittelse innad i klubben? Vel enda bedre, får ikke et bedre virkemiddel enn akkurat det.

Hvordan skal MUST med sine 126.000 medlemmer organisere ~330m United supportere og over tid opprettholde en økonomisk boikott av klubben, uten at resultatene påvirkes i negativ forstand?

Her ser jeg hvor skoen trykker. Hvor er gutsen og blodet jeg vet du har? Vi er United. Jeg rykker som tidligere sagt ned i første divisjon om det betyr at klubben havner i bedre hender. Men det er NÅ et eierskifte må skje. Om det ikke kan skje nå så kan vi hvertfall ikke sitte på gjerdet å se at denne tullingen driver oss i grøfta før han hopper på ferga hjem til statene. Så det er nå folk må få opp øynene. Eller man kan sitte med lua i hånda som Liverpool-fansen å vente på en avgrunn som vil komme uansett hva Glazer måtte finne på. Han berger ræva, vi gjør ikke det.

Hva vet vi om TRK? Vi vet at de faen ikke er Glazer. Å de er selverklærte sympatisører. Hvorfor skal deres hensikter være verre enn Glazer sine? Dette er ikke Star Wars, det lurer ikke en Sith bak dette teppet. Det kan faen ikke bli verre enn Glazer uansett. De vil i tillegg sende oss på børsen igjen, noe som vil gjøre et oppkjøp fra fansen sin side enda enklere. Ikke at jeg tror på det alternativet med det første, men det er en utopi hvertfall jeg føler sterkt for å er villig til å kjempe for helt ned i wankership. Gill sier mange kokker mye søl. Vel heller det enn en diktator med et mål for øye, samt en flukttunnel om det skulle gå galt.

Når det er sagt, du er kanskje den største pådriveren for at laget skal kjøpe store spillere. Det blir bare mer og mer sannsynlig at Sir Alex sitt budsjett har krympet betraktelig, sommerens kjøp tyder mye på det. At det ikke var spillere å kjøpe? Nei kanskje ikke, men det var mange mange mange bedre enn Obertan og Owen.

Uansett om TRK ikke er et godt alternativ er ikke det det som Green and gold kampanjen dreier seg om. Det er ikke de som har stelt i stand den. Det er grasrota. Å det er en protest mot Glazer, intet annet. Et rungende Stretford End kan ikke bli ignorert for evig. Selv om fascisten sensurerer både spillere og Mutv. Få svinet vekk.

We'll never die, We'll never die We'll never die, We'll never die We'll keep the Red flag flying high Cause Man United will never die!

Edit: Usaklige og feilformulerte ting er fjernet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Din sitering er tatt helt ut av kontekst. Om du leser hva jeg faktisk skriver vil du registrere at jeg støtter G&G-kampanjen og div tiltak mot Glazer. Det jeg derimot ikke stod bak og skrev et innlegg om, er den planlagte boikottaksjonen som heldigvis aldri ble gjennomført. Hvorfor jeg mener at nettopp den hadde lite nyttverdi, har jeg utdypet til gangs tidligere.

Fint om du kan utdype på hvilke punkter jeg motsier meg selv. Om du sitter på informasjon som tilsier at United ikke har overgangmidler, kom med dem. Du vet faktisk nada niks om hvor meget som er satt til disposisjon for manageren. Jeg velger heller å stole på Sir Alex når han betrygger fansen om at penger er tilgjengelig og at Glazers tidligere har stilt midler til rådighet uten å nøle, enn å enn henge meg blindt på fanatismen til MUST uten å vise et snev av kritiske (ikke nødvendigvis rettet mot deg) tanker. En sak har ofte flere sider enn en og det glansbildet enkelte, jamfør TRK, ønsker å kreere er ikke nødvendigvis i realitetn hva det gir seg for... Jeg er hverken pro-Glazer eller spesielt naiv i forhold til fremtidsutsikter, jeg er bare mer kritisk til hvem som tar over klubben enn deg.

Edit: krangel, litt koselig drittkasting, misforståelser, osv tok vi via andre kanaler og derfor er innlegget redigert. En koselig natt til Lørdag for begge parter!

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Du kaller majoriteten av Red Army på Old Trafford idioter i innlegget ditt grunnet en aksjon som egentlig burde tjent både mitt og ditt syn ganske godt. En aksjon med symbolsk effekt. Den ville ikke gått ut over laget mer enn nødvendig (imo), de vet hva det dreier seg om. Og jeg tviler ikke et sekund på at stemningen ville vært enda bedre enn det var når de først kom inn. Innlegget lyser av en litt farlig holdning, dog forståelig holdning. Det er den jeg angriper og vil til livs.

Når jeg sier at du motsier deg selv, vel det kan jeg innrømme at var litt feil. Det er vel mer at jeg ikke kan se helt hvor du vil. Du vil ha en ren overgang uten svimerker, noe alle vil. samtidig vil du ha aksjoner, men ikke i sesongen? Du vil ha aksjoner som ikke påvirker laget, noe som i bunn og grunn nesten er umulig som du selv sier.

Så sier du at du utelukkende positiv til TRK om de har kapitalen, men like over har du delvis sådd tvil om deres hensikter?

Å jeg har aldri sagt at Sir Alex mangler midler. Jeg sier det ting som kan tyder på at budsjettet årlig har krympet.

Jeg sier ikke at du mangler guts og lidenskap. Det vet alle at du har. Det jeg gjør er at jeg savner den i dette tilfellet, å rundt denne saken. At vi idag har suksess bør ikke være det som gjør at man stiller seg litt likegyldig til dette i frykt for at det kanskje ikke er grønnere på den andre siden, og man må gjennom en periode med tørke på pokaler.

Edit: Ja Alastor hadde vært stolt. Natta <3

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei igjen folkens.

Da har jeg lagt ut en undersøkelse (avstemning) øverst i tråden der jeg lurer på hvilke preferanser United supporterne på forumet har angående CL versus PL denne sesongen. Det er ingen hemmelighet at vi alle ønsker i pose og sekk, men dersom alternativet er at vi bare kan velge et trofé, hvilken ville du tatt? Muligheten til å nå 19 seriemesterskap og derav overta Liverpools tidligere dynasti som mestvinnende lag i hjemlig serie, eller ta vår fjerde tittel i Europa og for alvor stadfeste oss som en av tidenes største klubber også i Europacupen?

Jeg er ekstremt tvilende, men etter en lengre tids ettertanke falt valget på Champions League denne sesongen.

Lenke til kommentar

PL. Det teller mest for meg. Hvorfor? Det er vanskeligere å vinne PL enn CL, samt at de argeste konkurrentene mine allerede er ute av CL, så vi er bedre enn de der uansett.

Men det aller viktigste for meg er som folk allerede har sagt, å dytte Liverpool vekk fra den eneste tronen de kan påstå å besitte.

Lenke til kommentar

De argeste konkurrentene som LFC og CFC er ute av CL, det er godt poeng String-Emil.

Jeg er også enig i at det er vanskeligere å vinne PL, men det er på den andre siden gjevere å vinne Champions Leauge. Eller? Personlig tar jeg vanligvis europacupen som en bonus sålenge vi tar oss videre fra gruppespillet (jf budsjetterte inntekter) og gjør en god figur i form av å ikke gå på stygge tap feks. Men i år, takket være trekningen og formen, mener jeg mulighetene for å nå finalen er store om vi bare klarer å slå ut Bayern.

Førstkommende uke blir i så måte någet avgjørende for hva vi bør satse mest på i mine øyne. Får vi et godt utgangspunkt mot Bayern er mulighetene for en finaleplass store ettersom semifinalen vil by på lag vi på papiret skal slå. I år tror jeg dessuten det blir enda tøffere å vinne ligaen med bortekamper mot City og Sunderland, samt Chelsea og Tottenham på eget gress. Skal bli svært interessant å se om klubben mobiliserer en "alle-mot-oss" mentalitet nå de siste syv kampene og om de andre lagene buker under for presset. Chelsea er første lag som ser ut til å slå litt sprekker...

Det er drepende spennende å være supporter om dagen. Hver eneste kamp er rene cupfinalen. Måtte lykken stå oss bi....

Lenke til kommentar

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6647514

In a poll in our Today at Old Trafford blog, we asked fans which trophy they would most like United to win, the Premier League or Champions League. The results were overwhelmingly in favour of domestic success - 78 per cent of fans picking the league.

Da har jeg fått svar på mitt spørsmål. Den åpenbare konklusjonen er at majoriteten av United fans ønsker PL tittelen fremfor suksess i europa.

Takk til de som stemte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...