Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prostitusjon i Oslo og Bergen

Gjest Leif

Anbefalte innlegg

Det er noe jeg lurer på om Prostitusjon i Norge nå etter at den nye loven kom om at det er ulovlig å selge eller kjøpe sex:

Hvor mye mindre har det blitt av Prostitusjon i Oslo og Bergen nå etter at denne loven kom?

Er det blitt mye mindre Prostitusjon siden denne loven kom?

I hvilke områder i Oslo er det mest Prostitusjon? Og i hvilke områder i Bergen er det mest Prostitusjon? Fra hvilke land er de fleste Prostituerte fra? Hvor stor del av de Prostituerte er svarte? hvite? norske? fra nordiske land? eller fra østdelen av verden?

Hvor mye tar de fleste Prostituerte betalt i Oslo? Og hvor mye tar de fleste Prostituerte betalt i Bergen? Er det noen forskjell mellom de Prostituerte i Bergen og Oslo?

Og på hvilken tid av døgnet og hvilke dager er det disse Prostituerte holder mest til?

Jeg er ikke i noen som helst grad intressert i kjøp av Prostitusjon så det er klart.

Dette er noe jeg og en veninne diskuterer og hun mener at når det gjelder hvor mye de Prostituerte tar betalt så er det minst 7000? Det må jo være sykt? Kan dette virkelig stemme? Men hun bor i Oslo og hørte det bare fra en venn.

Er det noe forskjell mellom Oslo og Bergen på dette?

Takker for alle svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bor i Bergen, og jeg kan i alle fall gi mine observasjoner av byens løse fugler:

De som er de mest synlige er damene som holder til i området rundt Strandgaten. I forbindelse med jobb kjører jeg forbi dette området i ny og ne sent på ettermiddag eller kveld i helger. De som holder til her ser ut til i stor grad å være av afrikansk opphav, og er damer i 25+ alder. Hvis jeg skal treffe kjentfolk i området velger jeg å unngå de nærmeste gatene, da desse horene er ganske nærgående - de spør åpenlyst om du er interessert i "happy time"... Akkurat når det er flest av dem ute i gatene vet jeg ikke, men jeg tør gjette på kveldstider i helgene, høytider og når det er arrangement i byn som samler mye folk. Noe mindre av dem etter forbudet mot kjøp av seksuelle tjenester kan jeg ikke erindre å ha sett heller.

Det foregår nok også utstrakt prostitusjon som er mer gjemt. Jeg hører stadig om noen steder som går igjen - der menn i ulike aldersgrupper som nærmest patruljerer frem og tilbake i samme gate før de blir oppringt, og slippes inn en eller annen bakdør i nærheten. På grunn av at det naturligvis ikke er 100% sikkert at det er snakk om prostitusjon går jeg ikke ut med navn på gate/bygg/foretak eller lignende. Men jeg har fra vinduet hos en bekjent observert dette flere ganger. Og det er høyst mistenkelig i alle fall :)

Pris? Jeg aner ikke. Men det er nok i de gater som blir beskrevet i posten over.

De som reker gatelangs tar nok ikke mye, jeg overhører på fotballpuben en skjelden gang "lettere" alkoholiserte herremenn på i godt moden alder som legger ut om sine erfaringer med gatehorer som uten problem utfører en BJ for 3-400 raske. De organiserte som holder til innendørs tar nok en del mer, og jeg regner nok med at de luksusprostituerte fort kan koste et femsifret beløp. Er i alle fall det jeg har plukket opp fra kjente og media.

Forskjeller fra Oslo? Det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...