Gå til innhold

V-hals gensere (for menn)


Anbefalte innlegg

Hvordan bruker dere dem? Er det akseptabelt å gå med en poloskjorte under, med kragen stikkende opp, eller burde man bruke ordentlig skjorte?

 

Jeg har noen par V-halser gensere, og har merket at hvis jeg bruker dem med crewneck skjorter, blir skuldrene mine på en måte "avrundet" og jeg ser lavere ut, som ikke er en så sjarmerende look

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du og merket det med "avrunding av skuldrene" på en måte?

 

Se her for eksempel:

 

4890163.jpg

 

Man ser tydelig på kjevelinjen hans at han er i god form, men se hvor avrundede og slappe skuldre han får. Hele torsoen hans ser uproporsjonalt kort ut, som om den er i ferd med å presses i sammen. Jeg tror det er crewneck t-skjorten under som skaper alt dette bråket, men er ikke helt sikker. Noen opinions?

Lenke til kommentar

Hvordan bruker dere dem? Er det akseptabelt å gå med en poloskjorte under, med kragen stikkende opp, eller burde man bruke ordentlig skjorte?

 

Jeg har noen par V-halser gensere, og har merket at hvis jeg bruker dem med crewneck skjorter, blir skuldrene mine på en måte "avrundet" og jeg ser lavere ut, som ikke er en så sjarmerende look

 

Min mening er at det enten skal være ingenting, eller en skjorte under. polo osv blir stygt.

 

Kjøp en genser som sitter ordentlig så burde problemet bli fikset.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...