Oldheim Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan bruker dere dem? Er det akseptabelt å gå med en poloskjorte under, med kragen stikkende opp, eller burde man bruke ordentlig skjorte? Jeg har noen par V-halser gensere, og har merket at hvis jeg bruker dem med crewneck skjorter, blir skuldrene mine på en måte "avrundet" og jeg ser lavere ut, som ikke er en så sjarmerende look Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg er ikke veldig fan av piquet under v-genser, men det går forsovet greit. Personlig bruker jeg som oftest skjorte eller t-skjorte under. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Skjorte > Piqué - når det kommer til v-hals. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har du og merket det med "avrunding av skuldrene" på en måte? Se her for eksempel: Man ser tydelig på kjevelinjen hans at han er i god form, men se hvor avrundede og slappe skuldre han får. Hele torsoen hans ser uproporsjonalt kort ut, som om den er i ferd med å presses i sammen. Jeg tror det er crewneck t-skjorten under som skaper alt dette bråket, men er ikke helt sikker. Noen opinions? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Det har jeg aldri tenkt på faktisk, uansett pleier jeg å bruke v-hals under som oftest. Har vel heller ikke tidenes bredeste skuldre fra før av. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Bruk skjorter eller t-trøyer med v-hals under. Det er penest... Evt. kan du bruke en singlet/ingenting under om du vil ha en litt "renere" look. Button down-skjorter funker btw best under gensere. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Selv bruker jeg som oftest v-hals under, eller en pique som ikke helt ser ut som en pique (er en slags pique med myk krage som ser helt forjævlig ut uten noe over..) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan bruker dere dem? Er det akseptabelt å gå med en poloskjorte under, med kragen stikkende opp, eller burde man bruke ordentlig skjorte? Jeg har noen par V-halser gensere, og har merket at hvis jeg bruker dem med crewneck skjorter, blir skuldrene mine på en måte "avrundet" og jeg ser lavere ut, som ikke er en så sjarmerende look Min mening er at det enten skal være ingenting, eller en skjorte under. polo osv blir stygt. Kjøp en genser som sitter ordentlig så burde problemet bli fikset. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, det funket bra med bare ingenting. Var sykt behagelig stoff dette her Tror det er kasjmir. Det var mer behagelig enn de fleste t-skjorter :D Åja, og genserne mine passer perfekt, shoop. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Det ser veldig bra uten noe under ja. I tillegg så kan tskjorter fort få genseren til å se mer posete ut en nødvendig. Endret 7. mars 2010 av shoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå