Gå til innhold

Til nordsjøen etter byggfag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har søkt på bygg og anlegg til høsten. har allti villet beynnt på nordsjøen! tenkte å søke elektro men det så veldig kjedlig ut, så det ble byggfag. men er det noen muligheter å komme på nordsjøen selv om jeg begynner på bygg og anlegg? eller er det kun elektro å derre mekken linja, som du jeg må gå på viss jeg skal begynne der?

Lenke til kommentar

onkelen min og søskenbarne mitt jobber der, så hadde ikke vært så vanskelig å kommet inn selv heller når jeg kjenner noen der :)

hørt at det er mye penger å tjenne ja, trur onkelen min ligger på 700 000 eller 900 000.

så det går ikke ann å begynne på nordsjøen når jeg går byggfag da?

er det kun mekken å elektro du må gå for å komme på nordsjøen?

men hvordan er lønnen innen byggbransjen da? ;)

Lenke til kommentar

Det kommer vel an på hva du spesialiserer deg som da? ... så det er vel mulig.. om du er redd for å ikke komme deg til nordsjøen siden du går bygg og anlegg, så kan du jo selvsagt ta et kurs i vasking. Det trengs det også!

Lenke til kommentar

Her finner jeg så å si en direktelink til deg, og du tar ikke en titt en gang?!

Nei... brønnoperatør blir du om du søker elektro eller tip.. Står ganske klart hva du trenger å gå for de forskjellige yrkene! Ta en titt da vel!

Om du ikke vet hvordan du navigerer på sida, så finner du den første bokstaven på det yrke du lurer på, og trykker på nettopp den bokstaven øverst til venstre.. lykke til, nå stikker jeg fra denne tråden.

Lenke til kommentar

er det noen som jobber på nordsjøen eller kjenner hva de driver med der?

er det kunn en platform eller er det "mange plattformer" der? og hvilken jobb får du på nordsjøen når du er ferdig med vg2 brønnteknikk! ;)

er det noen som vet om steinkjer har vg2 brønnteknikk forresten? bor selv i trondheim hadde vært finnt om det hadde vært vg2 brønnteknikk rundt sør eller nord- trøndelag! komm med svar! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

er det noen som jobber på nordsjøen eller kjenner hva de driver med der?

er det kunn en platform eller er det "mange plattformer" der? og hvilken jobb får du på nordsjøen når du er ferdig med vg2 brønnteknikk! ;)

er det noen som vet om steinkjer har vg2 brønnteknikk forresten? bor selv i trondheim hadde vært finnt om det hadde vært vg2 brønnteknikk rundt sør eller nord- trøndelag! komm med svar! ;)

Jeg har flettet inn dette innlegget fra enda en ny tråd.

fantaorange50ore: Vennligst ikke opprett nye tråder for hver gang du har et nytt spørsmål. Alle trådene dine har til nå omhandlet samme tema, bruk de trådene du har istedet :)

Lenke til kommentar

jeg har søkt på tip på mitt andrevalg men på den skolen de har tip har jeg skolen på andrevalge og§ ;/

skal snakke med rådgiveren i morgen da! men tror dere at dette ordner seg eller? at jeg får tip på 1 valget mitt? istedenfor byggfag? pluss at jeg får skolen der de har tip på mitt førstevalg? hadde blitt jævelig gla viss dette hadde ordnet seg!!! ;)

men er det noen som vet hvordan en arbeidsdag på nordsjøen er?

noen linker til sider der det er forskjellige filmer og diverse? hadde vært meget fint ;*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...