Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ettersom mange her på forumet har problemer med onlinespilling i flere spill på grunn av NAT, tenkte jeg vi kunne ha en tråd hvor vi lister opp alle spill vi vet om som har problemer med NAT3. Altså spill hvor du enten ikke får spilt noe online, hvor du ikke kan bruke mikrofon, eller bare ikke får invitert venner i lobbyen din. Dumt å bruke 500 kroner på et spill som ikke fungerer. Fint om dere legger ved en forklaring, så kan andre vite om problemene du har. IKKE BRUK TRÅDEN TIL Å LØSE NAT-KOMPLIKASJONER. ---------- Problemspill: Fifa 10: Støtter ikke invite, faller veldig ofte ut av server, nesten ubrukelig online. COD4: Modern Warfare: Støtter ikke invites til/fra lobby (men server) av personer du har i vennelista (men alle andre). Ellers alt ok. COD: Modern Warfare 2: Kjenner ikke til problemet men vet mange sliter med dette spillet også. Saints Row 2: Støtter ingen onlinespilling. GTA IV: Store problemer med å komme inn i servere. Mercenaries 2: Fungere av og til, men man kan ikke joine andres servere. Spill som fungerer 100%: James Bond: Quantum of Solace Red Alert 3 Legg til alle du måtte komme på, så skal jeg oppdatere førstepost. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hallo? Dette er da ikke spilla sin feil, det er NAT typen din som er grunnen til problemene med disse spillene. Bare det at du kaller Fifa 10 "nesten ubrukelig online" viser jo bare at det er NAT typen din/andre sin feil, da EG ikke kjenner meg igjen i den beskrivelsen av Fifa. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Nei, vet jo det. Er jo derfor jeg har lagd tråden, slik at vi som har NAT3 problemer vet om det før vi kjøper spillet. Endret 6. mars 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Igjen, det koster deg 2 kalorier å FIKSE NAT typen din. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Nei, NAT typen kan ikke fikses hvis du har enkelte ISP-er Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tullprat. Har du sjekket med leverandøren din da? De er som regel behjelpelige med å åpne porter osv. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Er uaktuelt. Ettersom jeg bor i blokk og alle her har samme problem. Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 FIFA10 fungerer faktisk ikke optimalt online selv om du har open NAT. Noen ganger kan du få match på første forsøk, andre ganger må du prøve 10 ganger. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Bare lurer til dere som sliter med NAT problemer i spill... er det NGT dere har som levrandør, husker att jeg tidliger hadde store problemer når jeg hadde de men etter att jeg har gått over til en mer lokal kabellevrandør så er disse probleme jeg hadde forsvunnet Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Ja, nextgentel her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå