Vetikkeheltjeg Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg skulle laste ned en lyd driver, siden lyden var helt rar. Så når det var ferdig, restartet jeg maskinen og den starter fint. Men det skjer ingenting på skjermen. Står bare Ikke noe signal. Ledningen er skikkeli i og alt, hva kan problemet vær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe litt mer beskrivende, se her for mer info. Du må også gi litt mer informasjon om PCen din, hvilket lydkort er det snakk om, hvilke drivere lastet du ned, osv Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg vet faktisk ikke. Vet bare att det er noe med HDA elns Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Folk trenger uansett mer info for å kunne hjelpe deg. Hvilket operativsystem er det snakk om? Er lydkortet integrert i hovedkortet, isåfall; hvilket hovedkort er det? Folk kan ikke gjette seg frem Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Har windows 7 ultimate 64 bit. Hovudkortet er nytt og heter ASUS M4A785TD-V EVO, Socket-AM3. Tror det er integrert lydkort, kan vertfall ikke huske å ha kjøpt det. Alt funket perfekt til jeg lastet ned den øverste driveren på http://drivers.softpedia.com/downloadTag/Realtek+HDA+Driver Edit: det funker nå. Skjermkortet var ikke skikkelig fast faktisk Endret 6. mars 2010 av Kiperberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Du burde ha lastet ned driveren direkte fra Asus, her. Velg Download, og så Windows 7 64-bit under OS, deretter audio. Så bør du prøve å starte maskinen din i sikkerhetsmodus / gjenopprette den fra tidligere punkt. Hvis du da klarer å gjenopprette den kan du installere driveren fra Asus istedet. EDIT: Hehe, ok Endret 6. mars 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå