dunkelheit84 Skrevet 6. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2010 Hei! Lurte på om dere kan hjelpe meg med noe her. Har netopp kjøpt et Logitech x 530 høytaler system. Og har noen småfeil med det. Altså, når jeg skrur volumknappen ned i bunn, uten musikk vel og merke. Så skurrer det fælt. Samme gjelder på max. Både med og uten musikk. Og ikke nok med det, hører også en del smell i det og får inn fransk radio noen ganger. Hva kan dette være tro? Mistenker at det kan være driverproblem,at noe tar inn signaler og fungerer som antenne? Håper dere har et råd ang dette:) Dette har jeg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304431 og her er skurrelyden Lenke til kommentar
dunkelheit84 Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
dunkelheit84 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 At uskjermede høytalerkabler tar opp am-radio er ikke noe nytt fenomen, litt usikker på hva du kan prøve for å unngå det. Støyer det like mye om du drar ut kontakten fra pcen? Lenke til kommentar
dunkelheit84 Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 At uskjermede høytalerkabler tar opp am-radio er ikke noe nytt fenomen, litt usikker på hva du kan prøve for å unngå det. Støyer det like mye om du drar ut kontakten fra pcen? Tror jeg har funnet ut hva som forårsaker skurringa nå. Alt tyder på at det er flat tvn faktisk. For når jeg slår den på så skurrer det tvert, men slår jeg den av så blir det stilt. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og stoppe det? Bortsett fra og kjøpe nytt anlegg. Vurderer og skaffe meg et nytt lydkort også for og se hvordan det blir da. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Prøv å koble ut antennekabelen, gir skurringa seg? I så fall vil et galvanisk skille hjelpe. Ellers kan du prøve å koble dem på forskjellige strømkurser. Endret 14. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå