Joananas Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Sega-gjengen kjører så det griner. Les mer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan er det mulig å ikke vite om dette på forhånd? Selv har jeg ventet på dette ganske lenge. Greit nok er det Mario Kart med andre folk, men hva så? Personlig er jeg ganske drittlei Mario. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 ENDELIG et nytt spill med lokal splitscreen. Dette skal jeg ha Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Lokal split-screen? Sier da seg selv at det er "lokalt" =P Må få testet dette spillet ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har nå testa spillet, er veldig gøy! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dette er noe av det verste mølet jeg har spilt på lenge. Jeg fatter ikke at det går an å nevne det i samme åndedrag som mario kart. Dette er ingen mario kart erstatning for dem som ikke har wii! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg