Gjest Hva hjelper mot hard mage? Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei, jeg har problemet at jeg ikke klarer å gå på do, fordi regelrett ingenting kommer ut... Da må jeg spise fiber? Jeg pakka akkurat i meg 4 ultragrove knekke brød + eple + kiwi, vil dette hjelpe? Jeg trenger å gå på do innen 3 timer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Om du er hard i magen er nok ikke fiber veien å gå. Prøv med noe lakserende, typ svisker o.l. Om du virkelig sliter så får du tak i piller på apoteket som garantert vil få fart på saker, kommer du deg ikke på apoteket kan du prøv å styrte alt du finner av vitamintabletter o.l Skal love deg jeg ble laus i magan etter å ha spist for mange vitaminbjørner! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Emnetittelen er endret til noe litt mer beskrivende, se her for mer info. Lenke til kommentar
macciato Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Svisker er bra tips! Om du liker det, så kan du forsøke deg på sviske- juice, grøt og vanlige. Men, Yoghurt er veldig bra for å få gang på fordøyelsen! Ikke spis for mye fiber:) Og husk å drikke nok vann Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dulcolax er ekstremt effektivt, også på lengre sikt. http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/dulcolax_tablets_9229.jpg Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Dulcolax er ekstremt effektivt, også på lengre sikt. http://images.chemistdirect.co.uk/images/productimages/large/dulcolax_tablets_9229.jpg Ja, Dulcolax er veldig effektivt, men det er jo ikke noe å anbefale en sannsynligvis ung person å bruke på lengre sikt! Fordøyelsen skal jo fungere hos unge mennesker, ellers må det jo utredes. Lenke til kommentar
Gjest rosita Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Drikke mye væske først og fremst - vann. Bananer, kiwi er bra ja. Svisker. Grønnsaker, skrelle ett par gulrøtter og gomle på. Stangselleri. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jo, fiber skal visst funke ganske bra. Dra på helseshoppen og kjøp psyllium husk og bland to spiseskjeer med vann før leggetid og kjør nedpå. Lykke til! Hvorfor trenger du å gå på do innen tre timer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 3 esker ricola, da blir det fart på sakene. Nesten garantert, andre sukkerfrie pastill greier kan også funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå