Gå til innhold

Billetter til Tg02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok en liten test nå, gikk jo raskt og greit det :smile:

Da er bill. reservert. Må bare innom banken en tur nå.

btw noen som har tenkt å sitte i compo delen av skipet? Jeg har pokker så lyst, men reisefølget mitt gidder ikke å drive med compos :sad:

Vi må vel få arrangert ett "the geeks at HW.no's forum" treff på TG? :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-28 22:25, Røntgenfotograf skrev:

Til House, eller andre som svare.

Hvilken Bilett service bestillte du biletter til TG på. Det finnes etter hva jeg kan se ingen bestillingsmulighet på

Fint med en tilbakemelding.

på forhånd takk!

Det han mener å si, er at han har bestilt på partyticets, men han synes Billett Service var bedre, slik som TG brukte i fjord, og året før.

Lenke til kommentar

Hehe... nå er det igjen ca 380 billetter til TG! Den som ikke har skaffa seg billett bør få ut fingern!! :razz: Jeg skaffa meg seff billett i går jeg! Var litt uprofft av TG folka å KUN legge ut billettene på partyticket.net men... Kunne holdt seg til billettservice som i fjor... Men nå er jo alt heldigvis i box! Lykke til dere som ikke har fått!!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-28 23:55, amd_guru skrev:

Quote:

On 2002-01-28 22:25, Røntgenfotograf skrev:

Til House, eller andre som svare.

Hvilken Bilett service bestillte du biletter til TG på. Det finnes etter hva jeg kan se ingen bestillingsmulighet på

Fint med en tilbakemelding.

på forhånd takk!

Du har ganske riktig der, tror kansje det jeg sa blei litt vanskelig å tyde men =) hehe

Det han mener å si, er at han har bestilt på partyticets, men han synes Billett Service var bedre, slik som TG brukte i fjord, og året før.

Lenke til kommentar

Ser på hjemme siden at billetsalget er midlertidig stoppet slik at ugyldige og doble ordere kan føres tilbake til billett beholdningen.

Quote:

TG ticketsales are temporarily closed.

Not all ticket have been sold (but mostly all), but to allow for some time to clear out current orders and put tickets from invalid or double orders back into the sales lot, we'll shut down sales for a period.

This will also happen later in the week, as cancelled or timed-out orders go back into the fold.

If your order HAS been placed, your allowed to complete it, but no new orders are currently allowed, even for non-rationed items.

If you have an order in, please remember to pay for it, so it will not get cancelled or timed-out.

We'll release more info for restart of sales at 21:00 tonight.

Thank you.

Hvordan kan man sjekke om orderen er gått igjennom? Jeg betalte med VISA og alt så greit ut, men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...