LibFri Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 God dag alle sammen. Har i det siste fått øynene opp for bachelorstudiet i shipping og logistikk ved Høyskolen i Ålesund. Noen her som har erfaring med denne spesifikke linjen, eller lignende linjer rundt om i landet? Det første som slår meg er at det på Samordna Opptak kun er oppgitt at det finnes 8 studieplasser i Ålesund. Snittet for å komme inn er dog ikke så høyt. Tror dere det er trangt inn døra? Nailer opptakskravene som Samordna opptak gir, men lurer egentlig på hvor mange studiepoeng jeg burde ha for å være sikra plass der. Videre: hvordan tror dere det er med jobbmuligheter fremover etter endt studie? Vil det være muligheter etter bachelor, eller burde jeg også hive på en master når jeg først er igang? Eller er det kanskje bare helt håpløst å få jobb i det hele tatt? Håper veldig på svar. Mvh. Lenke til kommentar
jallagalla Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hei! Sitter med samme spørsmål som deg for ca. et år siden. Jeg lurer derfor på om du fant ut noe mer om utdanningen, og om du eventuelt valgte å studere det? I såfall er det et spennende studie? Er det vanskelig? Så lurer jeg på hvor man kan jobbe, og jobbmulighetene rundt studiet? Hatt satt stoooor pris på svar, da det er 10 dager til søknadsfrist på samordna opptak, og jeg er totalt forvirra på hva jeg skal studere. Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 23. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2011 Hei! Sitter med samme spørsmål som deg for ca. et år siden. Jeg lurer derfor på om du fant ut noe mer om utdanningen, og om du eventuelt valgte å studere det? I såfall er det et spennende studie? Er det vanskelig? Så lurer jeg på hvor man kan jobbe, og jobbmulighetene rundt studiet? Hatt satt stoooor pris på svar, da det er 10 dager til søknadsfrist på samordna opptak, og jeg er totalt forvirra på hva jeg skal studere. Hei, Svaret kommer i seneste laget, beklager. Det ble ikke til at jeg tok plassen jeg fikk tildelt ved HiÅ. Håper det ordnet seg for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå