Gå til innhold

Spaceworld, del gjærne!


Anbefalte innlegg

Heisann! Har netopp kjøpt et digitalt spill på Spaceworld, og de har ikke sørget for å ha stabile nok linjer til å la folk laste ned med mer enn 45 kbp/s!

I tilleg er det en error i downloaderen, og jeg får ikke lastet ned mer enn 38,5%...

 

Har noen andre elendige erfaringer med Spaceworld? Vær så snille og del, jeg koker over av sinne her jeg sitter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er for dårlig. Har du vært i kontakt med Spaceworld* ?

 

 

 

 

edit: Ser nå at jeg skrev Elkjip istedenfor Elkjøp, men mente egentlig Spaceworld

 

Edit2: Ser også at dette innlegget ikke har noen betydning lenger. Lar det stå for ordens skyld.

 

 

 

 

 

 

 

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Elkjøp heter det ;)

 

Ville tatt meg turen tilbake til der du kjøpte det, og forlangt et nytt spill, eller pengene tilbake.

 

Kjøpte desverre på nettet, i en elektronisk fil, og må derfor ta kontakt med tlf supporten! Samtidig opplyser de på hjemmesidene sine at det ikke refunderes etter mottak, noe man får det øyeblikket man betaler, ergo ingen angrefrist ettersom det er vanskelig å teste før man har betalt :p

Lenke til kommentar

Har Spaceworlds nettbutikk begynt med nedlastingstjeneste? Kan tenke meg det er en del irriterte kjøpmenn rundt om nå ja, spesielt når noen som har kjøpt et nedlastingsspill kommer innom en butikk for å klage på dette. Skulle gitt mye for å fremdeles ha tilgang til Spaceworlds intranett når denne beslutningen ble tatt.

 

Jeg ville klaget til Spaceworlds nettbutikk, evt. kjørt chargeback mot banken slik at du får pengene tilbake.

 

ETA: Du skal ikke angre på kjøpet, du må reklamere på mangel ved varen, dvs at du ikke får lastet ned spillet.

Endret av HaraldCL
Lenke til kommentar

Elkjøp heter det ;)

 

Ville tatt meg turen tilbake til der du kjøpte det, og forlangt et nytt spill, eller pengene tilbake.

 

Kjøpte desverre på nettet, i en elektronisk fil, og må derfor ta kontakt med tlf supporten! Samtidig opplyser de på hjemmesidene sine at det ikke refunderes etter mottak, noe man får det øyeblikket man betaler, ergo ingen angrefrist ettersom det er vanskelig å teste før man har betalt :p

 

 

ehm, men de har gjort en feil. Det er ikke din feil at downloaden klikker på 37% (eller hva det var) "SLASH" du har krav på nytt produkt!

 

Blir det samme som om du kjøper en elektrisk massasjestol, og den ikke fungerer da har du krav på en ny :)

 

 

 

 

 

SÅ CALL EM!

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...