NatroN Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hei! Har netopp kjøpt Battlefield Bad Company 2 fra Spaceworld (ja jeg er dum, skulle valgt Steam) Får ikke lastet ned spillet ettersom downloaderen er på 45 kbp/s og dette tar 36 timer, plus at downloaderen får en error ved 38,5&% og slutter å virke! Spaceworld påstår at jeg ikke kan benytte meg av angrefrist, selv om jeg umulig kunne ha brukt CD-Keyen uten å ha spillet! Noen som kan hjelpe meg? Vær så snill, holder på å koke over nå! Vegard Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Last ned fra piratebay og bruk cd key? Prøvd dowloaderen på en annen maskin? Du skal vel uansett ha angrefrist ved nettkjøpt så vidt meg bekjent, så sant du ikke allerede har godtatt en form for EULA. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Last ned fra piratebay og bruk cd key? Prøvd dowloaderen på en annen maskin? Du skal vel uansett ha angrefrist ved nettkjøpt så vidt meg bekjent, så sant du ikke allerede har godtatt en form for EULA. Problemet med å laste ned fra PB er at det er Reloaded editions og man trenger crack... Punkbuster er ikke glad i cracks Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har du forsøkt å kontakte Spaceworld? At det er lav hastighet trenger ikke ha noe med Spaceworld å gjøre, og feilen du får kan jo også muligens løses enkelt. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 Kjøpte det på nytt via Steam og solgte denne til en kamerat uten W7, alt funket supert! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå