Gå til innhold

Trenger Hjelp med Paintball valg!

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har tenkt til starte med Paintball. Så jeg skal kjøpe egent utstyr.

Jeg har funnet en del startpakker på flere sider. jeg vill ha en som ikke koster så altfor mye. jeg er ingen fan av Tippman, så jeg vill ha noe annet.

Jeg har tenkt på: Azodin Kaos (http://www.pbstore.no/items&pid=7371)

Spyder Sonix(http://www.paintballnorge.no/product_info.php?cPath=85_91&products_id=681)

jeg vill ha pakke med: Luft tank, markør, maske, maggasin osv til en pris under 1450kr.

jeg er NEWBIE (noob)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å få tak i en nybegynnerpakke som ikke er tippmann, og som fortsatt ligger under 1450 kr er nesten umulig. Med mindre du kjøper brukt.

Og da kan det lønne seg å henge på bruktmarkedet til Splat. Dette er også et mer egnet forum for å spørre om slike ting.

Personlig liker jeg ikke Spyder. Det er billige markører, og du får hva du betaler for. Det er greie "prøvemarkører" men du vokser fort vekk fra dem når du blir hekta på denne fantastiske sporten ^^

-Farnell

Endret av Liquid Crystal
Lenke til kommentar

Å få tak i en nybegynnerpakke som ikke er tippmann, og som fortsatt ligger under 1450 kr er nesten umulig. Med mindre du kjøper brukt.

Og da kan det lønne seg å henge på bruktmarkedet til Splat. Dette er også et mer egnet forum for å spørre om slike ting.

Personlig liker jeg ikke Spyder. Det er billige markører, og du får hva du betaler for. Det er greie "prøvemarkører" men du vokser fort vekk fra dem når du blir hekta på denne fantastiske sporten ^^

-Farnell

Ok takk for infoen. da får jeg vell finne en tippmann da :p vet du om noen billige startpakker med tippmann?

Lenke til kommentar

Tippmann 98 custom er en bra start, finner noe på www.game-on.no.. husk å ikke kjøp for mye utstyr til, hele greie med paintball er å se forskjellen fra newbie til pro og selv bygge på løp og bygge ut hele geværet.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...