Gå til innhold

gud, finnes han, se på dette!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ga deg allerede et bevis fra Koranen, jeg kan gi deg et nytt.

Al-bahar som på arabisk betyr sjø, er nevnt 32 ganger.

Al-bar som betyr land, er nevnt 13 ganger.

Ser du sammenhengen? 13+32 = 45. Hvor 13/45(28,8%) deler er land og 32/45(71,2%) er vann på jorda.

Det er selvfølgelig ditt eget valg om du tror eller ikke, men Gud tilgir alle synder (om man virkelig vil), bortsett fra polyteisme.

Jeg har enda flere bevis (hvis du vil).

Dette fikk jeg i en personlig melding, etter alle innleggene jeg har lagt inn.

Og ja, jeg sliter, det går utover helsa, men hva er egentlig sant?

Mvh en som undrer.

På arabisk bruker de kasus.

Ordene han søkte etter er kasus av land og sjø, og kun en versjon av ordene -- og han har valgt utvalgte KASUS av land og sjø for å få riktig ratio.

Hadde han inkludert alle kasus ville ikke statistikken gått opp.

For eksempel:

Vi leter etter "landet" og "sjø"

"Landet delte seg i to..."

"Han gikk seg over sjø og land..."

Her ville han bare brukt "landet" og "sjø", og ignorert "land".

"Landet delte seg i to, og sjø flommet der det en gang var land -- og havet tok tilbake det som en gang var mitt hjem"

Igjen: Her ville han talt land en gang, og sjø en gang -- fordi det ikke står "landet" to ganger og "sjø" en ganger fordi hav og sjø er to forskjellige ord, og fordi det ikke står "sjøen": Da ville han ikke talt sjø en eneste gang.

Det er statistisk LØGN.

Akkurat som de fleste andre tilfeller av statistiske mirakler i koranen, er dette mirakelet basert på søken etter ETT kasus av ETT ord.

Inkluder alle kasus og statistikken feiler.

Han visste hvilken ratio han lette etter, og valgte ett kasus av ordene for å finne de eksakte verdiene han var ute etter: ett kasus av land som er nevnt 13 ganger, og ett kasus av sjø som er nevnt 32 ganger.

I stedet for å tro en religiøs på ORDET burde du kanskje LESE koranen for å se om løgnen stemmer?

Hvis ikke du hadde kontrollert ville kanskje trodd denne muslimen.

Det skal også nevnes at de fleste muslimene i verden har forkastet en hel del versjon av koranen nettopp FORDI en versjon av koranen har fler statistiske "mirakler".

Det er evolusjon i praksis: De bruker en versjon av koranen, ikke fordi den er mest riktig, men fordi det finnes fler "statistiske mirakler" i den, men fordi den er den "beste" for å tale deres sak.

------------

Det skal også nevnes at araberene har vært spesiellt interessert i matematikk siden FØR koranen ble skrevet, og at det ikke er overraskende at dagens versjon har mange matematiske finurligheter, da man har valgt å bruke koraner/versjoner av koranen basert på netopp "statistiske mirakler".

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...