pepsimaxguy Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Okeei her er dilemma mitt. Jeg skal ha ny Sony Ericsson men jeg vet ikke helt hvilken. Jeg pleide og holde meg godt oppdatert på telefoner og sånt men jeg er blitt helt tilbakestående på det. Så jeg ser etter en god telefon helst hundre % knapper og vist touch så vill jeg og ha knapper. Ellers må touch være like god som Iphone sin. Jeg har nesten bare hatt Sony hele mitt liv så de to siste årene har jeg hatt: K850i den må jeg si var en veldig bra telefon, den hadde ingen feil eller utenom de trykk følsomme knappene øverst så har jeg ingenting og klage på den. C905, dette er en telefon jeg aldri vil ha igjen. Den har en defekt, knapp ned slutter og funke C slutter nesten helt og funke og sist volum justerer'n slutter og funke. Og dette er ikke bare meg men en venninne av meg har skjedd det samme med og noen andre jeg kjenner. Og jeg har hørt meg litt rundt om w595, denne har også en defekt den klikker at den stopper og funke at skjermen blir svart nesten som om den slår seg av og på. Jeg har sett på en spesiell Sony og det er w995, den ser ganske god og solid ut men jeg vet ikke helt om den og har en defekt så om dere kan si noe om den eller om noen gode Sony Ericsson'r der ute så hadde det vært kjempe bra TAKKER med storebokstaver på forhond Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Amobils Sony Ericsson Aino test finner du her >> Mobilens Sony Ericsson Aino test finner du her >> Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 SE lager de beste mobilene, sånn er det bare. Har hatt så og si samtlige merker, men jeg savner kun min gode gamle K750i Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 En w995 er absolutt å anbefale. Har hatt en siden januar og har ikke hatt en eneste feil! Jeg er superfornøyd med denne. Kan anbefales på det varmeste. I tillegg ble den kåret til årets mobil av Amobil.no Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Du vil sannsynligvis like W995! Les testen på amobil.no. Finn også flere gode tester, og kryssjekk testresultatene mellom disse. Let etter ting du ikke liker ved mobiltelefoner. Hvis du fortsatt er interessert, går du innom en butikk og prøver tastene og menyene. Jeg foreslår spesielt W995 fordi den er relativt billig i forhold til hva som følger med i pakken. Så lenge du er ute etter en god SE-telefon, og er villig til å bruke 2-3000kr på en ny mobil, så er dette et av de bedre valgene du kan gjøre. W995 var også både årets mobiltelefon, og årets musikkmobil i 2009 på amobil.no. Endret 13. mars 2010 av datating Fjernet kommentar til slettede innlegg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Endel innlegg er fjernet da en bruker ikke greide å føre en diskusjon og da forsvant også innleggene som svarte på disse og ikke bidro spesielt til å løse trådstarters spørsmål. Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
hannemor Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei. Vurderer også w995. Hadde intil nylig Samsung S8000, men den mistet jeg i bakken så skjermen knuste Mitt spørsmål er om jeg kommer på Facebook og internett, like lett på w995 som jeg gjorde på S8000? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har selv hatt en W995 i 3 måneder og er fornøyd med den. Jobber selv i en butikk der vi selger telefoner og har ikke lagt merke til noe særlig feil på den modellen. Før den hadde jeg selv touchtelefoner fra HTC blant annet, men er mer fornøyd med W995 da denne har bedre musikkspiller, er vesentlig mindre og har også et brukbart kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå