sisk2105 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Fant ingen liknende tråder så jeg starter en ny en. Har spilt litt Battlefield Bad Company 2 i de siste dagene og har funnet ut at det er mye morsomere å spille med folk man kjenner, da spillet krever mye samarbeid for at man skal kunne gjøre det bra. Derfor legger jeg ut denne tråder hvor det egentelig bare er å skrive på gamertaggen sin så blir det lettere å finne folk å spille med, Min Gamertag er Sindress93 Vi sees Online Lenke til kommentar
Blergh Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Gamertagen min er: I ZeR0x I Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Gamertag: ribagorza Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Gamertag: NorthGoat Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 *Bare Vietnam-expansion* Drittlei vanlilla-BC2. GT: Empire of Maury Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 runJebus Speler stort sett vanilla rush, men er med på det meste Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 GT: envio Bare å adde og inv. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 GT: Bentein og et raskt spm, går det an å legge venner i en kategori? Så bfbc2 folk kan havne i en gruppe, så jeg holder styr på folk liksom Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nop Folk kunne gjerne skrevet rang i bc2 også. Folk kunne gjerne skrevet rang i bc2 også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå