patbak Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvor får jeg tak i styling kit til volkswagen jetta. Å passer det med en annen motor som er sterkere en den jeg har som passer rett inn Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 hei. her er litt styling. http://www.streetdesign.no/?n3=356 skal du bytte motor må du nok bytte lednigsnett også Lenke til kommentar
patbak Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 hei. her er litt styling. http://www.streetdesign.no/?n3=356 skal du bytte motor må du nok bytte lednigsnett også er det vansklig på en så gammel bil eller er det lett da? å takk for siden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg flyttet denne til riktig forum, den har ingenting i programmeringsforumet å gjøre Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Du kan sette VR6-motor i den, men å få godkjent det koster så mye penger og arbeid at du like godt kan kjøpe en bil som har en sånn (eller tilsvarende) motor originalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 VR6 i en "Golf II"? Tror du sliter litt med det. VR6 kom ikke før i Golf III og tilsvarende Jetta (Vento). Lenke til kommentar
patbak Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 ok. Takk for alle svarene. Hvor mye koster der sånn ca å sette inn en VR6 motor da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Veldig mye mer enn det er verdt, og du får det neppe godkjent uansett. Glem det, og kjøp deg en skikkelig bil. Lenke til kommentar
patbak Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 ok. Er det umulig å få det godkjent. Å en ting til passer golf deler på bilen min Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ok. Er det umulig å få det godkjent. Å en ting til passer golf deler på bilen min hvilke deler tenker du på da? Lenke til kommentar
patbak Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg tenkte på styling kit å sånn utvendig på bilen da som skjørt, front fanger, bak fanger, Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 VR6 i en "Golf II"? Tror du sliter litt med det. VR6 kom ikke før i Golf III og tilsvarende Jetta (Vento). Det går et par Golf 2 her i landet med VR6, og noen av dem er faktisk godkjent. Men de fleste ikke. Så det går an. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Jeg har en på jobben som har en golf II med G60 motor. Lettere motor som er lettere å trimme, mener jeg han sa. Han har vel trimmet sin til rundt 230-250hk. Går godt nok til å ta en annen sin kollega med Lancia Delta Intergrale Vet ikke om den er godkjent. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 G60 er jo ypperlig for å sette turbo på. Blir kvitt den slitsomme kompressoren som har dårlig holdbarhet. Lenke til kommentar
patbak Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 mye koster en G60 motor da sånn ca Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vanskelig å si eksakt. Hvis du virkelig vil gjennomføre dette prosjektet, anbefaler jeg på det sterkeste at du melder deg inn i VW-Audi Club Norwegen. Der får du tips og råd fra entusiaster som vet MYE, og det er også en utrolig bra markedsplass for kjøp og salg av deler. Adressen er http://www.vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå