Kjellis Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har lyst på en HTC (mest fordi alle andre har Iphone). Har kikka litt, og har vel endt opp med HTC Desire - Android. Finnes det noen andre merker/typer som kan argumenteres som mye bedre..? Har oxo sett litt på HD2 da... Kom gjerne med synspunkter og argumenter for hvilken tlf jeg bør kjøpe.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 synes denne ser konge ut, har alt jeg trenger og har lyst på. ikke så dyr heller, trodde den skulle koste meg mer enn 4300 kr (fra komplett.no med frakt). Lenke til kommentar
Bacchus Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 HTC Desire er litt konge. Andre top mobiler: Google Nexus One (Android) Motorolla Milestone (Android) Sony Ericsson Xperia X10 (Android) Samsung Wave (Bada) Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tror ikke du kan gå feil med HTC Desire, eller android for den del. Lykke til med kjøpet! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Jeg tror jeg prøver med en Desire, slenger inn en bestilling. Bare synd leveringsdatoen forflytter seg hele tida... Endret 7. mars 2010 av Kjellis Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg har og handlet meg en Desire. Kan ikke helt se hvordan jeg kan bomme med den. Eneste usikre er å kjøpe noe som ikke har kommet på markedet, og derfor ikke blitt testet enda. Men jeg klarer rett og slett ikke å vente Kjøp den fra Elprice, så sparer du noen hundrelapper i forhold til Komplett. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 gratulerer med kjøp av en (mest sannsynlig) rå telefon Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 7. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Kjøpte min hos Chess jeg.. Endret 8. mars 2010 av Kjellis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå