Renate1972 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hei hei.... For ca en uke siden så merket jeg at noe ikke var helt som det skulle på pc`n min...gikk inn hit og fulgte rådene ang Mbam og Combofix..funket veldig bra en dag men så startet det igjen......og da tok jeg heller å formaterte den...kun c disken..!! Har jo masse bilder,videosnutter og programmer så ulumskhetene kan jo være hva og hvor som helst..trodde nesten jeg var hacket her...for det er kun jeg som bruker denne pc`n...og plutselig så var det opprettet en gjestekonto.....Men var inne å kikket og scannet og lukket den..og filene i mappene mine endret seg....har også sett på nettverksbruken..men den er bra...på 0%...men veldig mange prossesser som går,men aner ikke hvem jeg kan slå av.... Men vært bra noen dager nå...før i dag...da oppdaget jeg en mappe som het 32788R22FWJFW og med en exefil inni som heter Pev...?? Har Avg Antivirus og brannmur,Ccleaner,Spyboot..pluss noen til...Trojanremover...og Mbam :=) Også er det en ting til...og det er at når jeg bruker IE som nettleser og åpner den så åpner det seg to sider samtidig...en av de er Yahoo...og jeg som ikke har det på maskinen engang....nei dette blei mye gett...veldig takknemlig for svar og kanskje ett tips eller ti :=) Ha en fortsatt god helg... Hilsen Renate Combofixlogg.txt mbam-log-2010-03-05 (23-51-15).txt Lenke til kommentar
norbat Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Loggen sin ser grei ut. Mappa 32788R22FWJFW opprettes av combofix. Avinstaller combofix ved å skrive combofix /uninstall i kjør/søk-feltet Åpne deretter IE. Velg Verktøy->Alternativer for internett. I feltet for startside, fjerner du linja som er knyttet til yahoo (hxxp://no.intl.acer.yahoo.com) Lenke til kommentar
Renate1972 Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå