Espenas Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 hei. kjøpt meg en pc til og lurer på om det er mulig å få importert alle bokmerkene fra den gamle pcen til den nye på en enkel måte ? Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Mozilla Backup Da får du med bokmerker passord historikk themes utvidelser osv Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Evt. Bokmerker -> Organiser bokmerker -> Importer og sikkerhetskopier -> Sikkerhetskopier ... Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ta en titt på Xmarks som lagrer bokmerkene dine. Da kan du synke de mellom flere maskiner. Jeg bruker det til å ha felles bokmerker på stasjonær og laptop. Når man legger inn nytt OS, så er det bare å legge inn Xmarks og synkronisere. Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg har nettopp hatt samme problem som trådstarter. Men med xmarks så løste det seg. Men nå har jeg et nytt lite problem. Ikonene på hvert bokmerke vil ikke lagres. Jeg får bare et blankt ark, og ikke et ikon. Når jeg klikker på bokmerkene så kommer ikonet fram, men straks jeg lukker Firefox og åpner den igjen så er ikonene borte og erstattet med blanke ark igjen. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har nettopp hatt samme problem som trådstarter. Men med xmarks så løste det seg. Men nå har jeg et nytt lite problem. Ikonene på hvert bokmerke vil ikke lagres. Jeg får bare et blankt ark, og ikke et ikon. Når jeg klikker på bokmerkene så kommer ikonet fram, men straks jeg lukker Firefox og åpner den igjen så er ikonene borte og erstattet med blanke ark igjen. Hva gjør jeg? Min oppfører seg ikke slik når det gjelder bokmerker hvertfall. Sikkert enklest å reinstallere FF og Xmarks. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Husker ikoner også til meg med xmarks. Vil også anbefale XMarks. Samme bokmerker hjemme, htpc og på laptop. GENIALT! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Vil også anbefale XMarks. Samme bokmerker hjemme, htpc og på laptop. GENIALT! Helt enig, og så er PC oppe og gå med en gang etter man legger inn nytt OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå