Pleya Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvis noen så den legendariske dansen til Morten Ramm på Torsdag Kveld fra Nydalen i går 4/3, så lurer jeg på hvilken sang han danser til??? Et eller annet "Ombapa...." eller noe sånt:P Hvem sang er det??? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvem sang? Morten Ramm sang den sangen. Lenke til kommentar
Pleya Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ja han sang den også helt i starten.... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Altså, det jeg prøvde å få frem var at tittelen din var idiotisk da man ikke kan spørre "Hvem sang er det?". Det er helt feil. Du spør "Hvem sang (Hvem er jo da spørreord for hvilken person) og jeg svarte "Morten Ramm". Over til spørsmålet ditt. Jeg hørte også dette og tror sangen gikk slik Ompapa eah eah Ompapa eah eah. Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Er vel låta "Superhero" fra den danske eurodance-gruppa Daze hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå