Liddell Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 26 poeng foran Bola. Jeg er god. Alle kan ha litt flaks i to runder, vent 26 til du Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 TL-manager er ti ganger vanskeligere enn PL/CL-manager, makan til uforutsigbar liga skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 +1 Drittrunde. Bola spiser opp luken, og ligger flere poeng foran. Er avhengig av at Moa og co. banker Molde i morgen, ellers er det ille ute for min del. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Aarøy Dog lite poeng i forsvar, og Stokkelien skal ut for Pedersen. Også avhengig av Enga i morra. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 +1 Drittrunde. Bola spiser opp luken, og ligger flere poeng foran. Er avhengig av at Moa og co. banker Molde i morgen, ellers er det ille ute for min del. Du ligger 7 poeng bak meg, med to spillere igjen din tosk Går jo garantert forbi meg i morra... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå har jeg fått over 100pts i alle rundene so far, fornøyd med dét ialllefall. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå har jeg fått over 100pts i alle rundene so far, fornøyd med dét ialllefall. Da burde du vel lede da? Sameboe har 300 poeng på tre runder og leder ligaen... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå har jeg fått over 100pts i alle rundene so far, fornøyd med dét ialllefall. Da burde du vel lede da? Sameboe har 300 poeng på tre runder og leder ligaen... Yes, og ingen av RBK spillerne på laget mitt har fått poengene sine enda. Da får jeg en enda større ledelse. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) 102, 103, 106. Hvordan du får det til å bli under 300 sier meg mye om deg Endret 12. april 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Oppdatert nå, og jeg leder fortsatt med 5-6 poeng. EDIT: Har Moa igjen imorgen. Endret 11. april 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
tobn Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Fin runde det her ja. 113 poeng. Har ingen igjen i morgen, så jeg holder meg vel på andre plass. Endret 11. april 2010 av tobn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 +1 Drittrunde. Bola spiser opp luken, og ligger flere poeng foran. Er avhengig av at Moa og co. banker Molde i morgen, ellers er det ille ute for min del. Du ligger 7 poeng bak meg, med to spillere igjen din tosk Går jo garantert forbi meg i morra... What? Moa og han midtstopperen jeg glemmer navnet på hele tiden er ikke til å stole på. Aldri om det blir sju poeng. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Strandberg golla jo mot Start. Ikke at det er en stor prestasjon for tida da Du fløy forbi meg igjen forresten... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. april 2010 Forfatter Del Skrevet 12. april 2010 Jaja, skuffende runde likevel. Tapte jo 20 poeng, og forspranget er spist opp. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg leder med over ti poeng, O'yeah! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 110 poeng. Bra runde, men spørs hvor lenge laget varer. Tror ikke Aarøy scorer hver runde for å si det slik. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tror jeg ligger veldig dårlig ann Satt opp laget mitt til første runde, men gidder ikke gå inn for å endre og slikt Må ha et lag å se hvordan det går med det Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det hjelper å bytte tre spillere hver runde, den eneste som er så og si fast på laget sålangt er Joakim Vaage Nilsen på Haugesund. Fordi han er billig, og får som regel noen poeng. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 *Krysse fingrene for at Dorsin og Prica er klar til mandag* Ellers har jeg store problemer... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 *Krysse fingrene for at Dorsin og Prica IKKE er klar til mandag* Ellers har jeg store problemer. Har fortsatt 3 AAFK-spillere siden jeg heller måtte bytte vekk Hedenstad og Våge Nilsen som er på G19 oppdrag. Bare Lustig fra RBK, så håper på et upset fra Ålesund og at de slår RBK. Jeg har hatt en forferdelig start på TL-manager, tar for mange sjanser. Burde kjøpte Kleiven og lignende tidligere. Selvfølgelig solgte jeg Fellah etter drittkampen hans mot Start, det har endt med 13 poeng på han de to neste kampene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå