Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

+1

Drittrunde. Bola spiser opp luken, og ligger flere poeng foran. Er avhengig av at Moa og co. banker Molde i morgen, ellers er det ille ute for min del.

Du ligger 7 poeng bak meg, med to spillere igjen din tosk :p Går jo garantert forbi meg i morra...

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått over 100pts i alle rundene so far, fornøyd med dét ialllefall.

Da burde du vel lede da? Sameboe har 300 poeng på tre runder og leder ligaen... :roll:

Yes, og ingen av RBK spillerne på laget mitt har fått poengene sine enda. Da får jeg en enda større ledelse.

Lenke til kommentar

+1

Drittrunde. Bola spiser opp luken, og ligger flere poeng foran. Er avhengig av at Moa og co. banker Molde i morgen, ellers er det ille ute for min del.

Du ligger 7 poeng bak meg, med to spillere igjen din tosk :p Går jo garantert forbi meg i morra...

What? Moa og han midtstopperen jeg glemmer navnet på hele tiden er ikke til å stole på. Aldri om det blir sju poeng.

Lenke til kommentar

*Krysse fingrene for at Dorsin og Prica IKKE er klar til mandag* Ellers har jeg store problemer.

Har fortsatt 3 AAFK-spillere siden jeg heller måtte bytte vekk Hedenstad og Våge Nilsen som er på G19 oppdrag. Bare Lustig fra RBK, så håper på et upset fra Ålesund og at de slår RBK.

Jeg har hatt en forferdelig start på TL-manager, tar for mange sjanser. Burde kjøpte Kleiven og lignende tidligere. Selvfølgelig solgte jeg Fellah etter drittkampen hans mot Start, det har endt med 13 poeng på han de to neste kampene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...