Armageddon Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Merde!! Rakk ikke å bytte på laget. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 haha, for en runde...hadde 2 LSK spillere så der blir det poeng! litt synd at jeg hadde 2 viking-spillere though, men ettersom det er den 3-byttersregelen må man vel tenke langsiktig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Yeah. Fire poengs ledelse til Bola etter første runde. Ligger best an i forhold til veddemålet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Yeah. Fire poengs ledelse til Bola etter første runde. Ligger best an i forhold til veddemålet. For ei drittrunde. Tollås Nation spilte plutselig ikke engang. 4 poeng er ingenting, hvor mye slo jeg deg ikke med i fjor Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jæjæ, finn på unnskyldninger du. For min del spilte ikke Remi Johansen, så da er vi skuls. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hm, mye vanskelige kamper neste runde. 3 fra Start er jo selvsagt, RBK funker og, resten er venskelig. Btw, om jeg f. eks. bruker 2 bytter denne ganga, får jeg igjen det byttet neste runde da, og får 4 der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Nei, så langt har ikke TV2 kommet. Du har tre bytter pr. runde. Bruker du dem ikke opp, synd for deg, du vil uansett bare ha tre bytter runden etter. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Ser ut som de fleste kun tenker 1 runde, de fleste i diskusjon.no ligaen vil nok få >100 pts neste uke Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Da er jeg påmeldt, laget er Boring Stereotypes. Lagoppstillingen akkurat nå: Ronny Deila (Trener) SIF Anders Lindegaard (Keeper) AAL Vadim Demidov (Forsvar) RBK Tom Høgli (Forsvar) TRO 0 Daniel Arnefjord (Forsvar) AAL Jon Inge Høiland (Forsvar) STB Freddy dos Santos (Midtbane) VÅL Fredrik Nordkvelle (Midtbane) SIF Per Ciljan Skjelbred (Midtbane) RBK Mohammed Ahamed (Angrep) TRO Bentley (Angrep) ODD Erik Huseklepp (Angrep) BRA Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) Fellah inn paa midten og dorsin i forsvaret. Smart, for de skal ikke møte hverandre på søndag. Pga varierende internettilgang satte jeg like gjerne opp et lag jeg tror kan være bra over tid, ikke bare for helgen. Så slipper jeg å endre hele tiden. Så viktig er det ikke for meg. Jeg fikk uansett 87 poeng. Helt okei, mtp noen som ikke spilte. Endret 31. mars 2010 av Attityd Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Grei start med 104 poeng, førstkommende runde kan bli en høydare poengmessig, men da blir det svært lite runden etter.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Må jo prøve dette jeg også, litt seint men men. Kjetil Rekdal (Trener) AAL Anders Lindegaard (Keeper) AAL Frode Kippe (Forsvar) LIL Stefan Strandberg (Forsvar) VÅL Steinar Pedersen (Forsvar) LIL Glenn Andersen (Forsvar) SIF Mohammed Fellah (Midtbane) VÅL Cristian Bolanos (Midtbane) STA Christer Kleiven (Midtbane) STA Morten Fevang (Midtbane) ODD Tor Hogne Aarøy (Angrep) AAL Magnus Myklebust (Angrep) ODD Penger til overs til og med! Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Fikk 149p med Palmanova sist, men sliter nok mer i dag da de fleste lagene skal på utebane. Per-Mathias Høgmo (Trener) TRO Per Morten Kristiansen (Keeper) FKH Yaw-Ihle Amankwah (Forsvar) BRA Steinar Pedersen (Forsvar) LIL Vegard Hedenstad (Forsvar) STB Morten Fevang (Midtbane) ODD Simen Brenne (Midtbane) ODD Nosa Emanuel Igiebor (Midtbane) LIL Erik Mjelde (Midtbane) BRA Peter Kovacs (Angrep) ODD Rade Prica (Angrep) RBK Anthony Ujah (Angrep) LIL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Litt wierd runde i dag. Nesten alle møter et lag på deres eget nivå, vanskelig å velge ut riktige spillere. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Etter 3. Serierunde er alle lag som spiller mot Hønefoss erklært seier( Dere skjønner hva jeg mener ) Så da blir det jo bare å putte på 3 spillere fra det andre laget Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. april 2010 Forfatter Del Skrevet 5. april 2010 Haha, ja. Bruke alle tre byttene på spillere fra Hønefoss' motstandere. Da tjener du masse poeng. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Idiotsikkert strategi må jeg si. Garantert over 100 poeng hver runde. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 haha, krise om Odd taper mot Sandefjord Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Deilig, 211poeng sammenlagt nå og ledelse i diskusjon.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Forfatter Del Skrevet 6. april 2010 26 poeng foran Bola. Jeg er god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå