Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Hva innebærer det?

OT: Fikk du 1 år ban eller Bolanos? Synes å huske det er 1 år siden Start tapte på hjemmebane.. :whistle:

Jeg skal bestemme avatar og signaturen til Latias i 1 mnd.

OT:

Fikk på ubestemt tid, egentlig stod det 2036, men fikk komme inn igjen siden jeg sendte en søknad hvor jeg lovet å skjerpe meg og innså hva jeg hadde gjort galt. Er "bare" 9 mnd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Bananas. :)

Veddemålet ble avbrutt, for jeg gidder ikke å vedde med folk som er bannet. Du ble borte i juni, og når du ikke hadde vært innlogget på et par måneder, ga jeg blaffen i hele spillet og veddemålet. For hva er vitsen å vedde med en fyr som ikke har vært på forumet på over et halvt år? Om du hadde tapt, hva hadde jeg tjent på det? Mest sannsynlig ikke noe, for du hadde uansett ikke vendt tilbake til forumet. Jeg er ikke med på noen veddemål der jeg har alt å tape, men samtidig ikke få en dritt tilbake dersom jeg vinner.

Jeg tar gjerne imot veddemål dette året også, men da må det innebære at man faktisk er på forumet ut året.

Lenke til kommentar

Altså, du har spillere fra 4 forskjellige lag, når det finnes hele 16 i TL. Kan fort hende at ett av lagene ikke vinner, og da taper du masse poeng. Skaff deg et par spillere fra RBK og gjerne noen billige fra Start/Aalesund også.

Vet hvordan du har tenkt, men husk at du kun vil ha tre bytter etter denne runden. Da kan du ikke spille slik. ;)

Lenke til kommentar

Altså, du har spillere fra 4 forskjellige lag, når det finnes hele 16 i TL. Kan fort hende at ett av lagene ikke vinner, og da taper du masse poeng. Skaff deg et par spillere fra RBK og gjerne noen billige fra Start/Aalesund også.

Vet hvordan du har tenkt, men husk at du kun vil ha tre bytter etter denne runden. Da kan du ikke spille slik. ;)

Satser alt på en bra start med håp om at disse 4 laga vinner hjemmekampene mot antatt dårligere lag. Enig med deg om at det ikke holder i lengden, får problemer når samme laga skal ut i bortekamper samtidig. Fristelsen til å gjøre det bra i første omgang er for stor:) Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...