Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva innebærer det? OT: Fikk du 1 år ban eller Bolanos? Synes å huske det er 1 år siden Start tapte på hjemmebane.. Jeg skal bestemme avatar og signaturen til Latias i 1 mnd. OT: Fikk på ubestemt tid, egentlig stod det 2036, men fikk komme inn igjen siden jeg sendte en søknad hvor jeg lovet å skjerpe meg og innså hva jeg hadde gjort galt. Er "bare" 9 mnd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Hei Bananas. Veddemålet ble avbrutt, for jeg gidder ikke å vedde med folk som er bannet. Du ble borte i juni, og når du ikke hadde vært innlogget på et par måneder, ga jeg blaffen i hele spillet og veddemålet. For hva er vitsen å vedde med en fyr som ikke har vært på forumet på over et halvt år? Om du hadde tapt, hva hadde jeg tjent på det? Mest sannsynlig ikke noe, for du hadde uansett ikke vendt tilbake til forumet. Jeg er ikke med på noen veddemål der jeg har alt å tape, men samtidig ikke få en dritt tilbake dersom jeg vinner. Jeg tar gjerne imot veddemål dette året også, men da må det innebære at man faktisk er på forumet ut året. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ... Feiging :!: Jeg tar gjerne imot veddemål dette året også, men da må det innebære at man faktisk er på forumet ut året. Ok, vinneren skal bestemme avatar og signatur for den andre i en måned. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Men dersom du stikker igjen, avbryter jeg. Deal? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Men dersom du stikker igjen, avbryter jeg. Deal? Hehe, den er grei. Forøvrig blitt godt med poeng på de første rundene, men begge blir jo strøket, så dette blir spennende Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Eneste grunnen til at du tjente poeng på begynnelsen av forrige sesong, var at du hadde Bananas og en eller annen Start-spiller på laget. Denne sesongen blir det annerledes. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) fixed Endret 24. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 En spiller på Start, sannsynligvis deres beste spiller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2010 Skjer med å bytte navn? Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor ikke? Første var spontant, gikk lei Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fellah inn paa midten og dorsin i forsvaret. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Fellah inn paa midten og dorsin i forsvaret. Smart, for de skal ikke møte hverandre på søndag. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Ble litt omrokkeringer da antakligvis Jade North (Tromsø) ikke spiller. Endret 27. mars 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Må vi bruke forstørrelsesglass? Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Må vi bruke forstørrelsesglass? Hehe tar den, men har fått ny maskin og en litt annen type paint.. Skal knote meg fram så det verken blir for lite:) eller for stort hehe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Altså, du har spillere fra 4 forskjellige lag, når det finnes hele 16 i TL. Kan fort hende at ett av lagene ikke vinner, og da taper du masse poeng. Skaff deg et par spillere fra RBK og gjerne noen billige fra Start/Aalesund også. Vet hvordan du har tenkt, men husk at du kun vil ha tre bytter etter denne runden. Da kan du ikke spille slik. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Altså, du har spillere fra 4 forskjellige lag, når det finnes hele 16 i TL. Kan fort hende at ett av lagene ikke vinner, og da taper du masse poeng. Skaff deg et par spillere fra RBK og gjerne noen billige fra Start/Aalesund også. Vet hvordan du har tenkt, men husk at du kun vil ha tre bytter etter denne runden. Da kan du ikke spille slik. Satser alt på en bra start med håp om at disse 4 laga vinner hjemmekampene mot antatt dårligere lag. Enig med deg om at det ikke holder i lengden, får problemer når samme laga skal ut i bortekamper samtidig. Fristelsen til å gjøre det bra i første omgang er for stor:) Lykke til! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Uhmm..fjern alle Brannspillerne og erstatt dem med RBK-spillere, Brann er helt grusome for tiden Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Tørum inn som trener 13min før tidsfristen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå