Smågal Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Vetafaen, hatt de ganske lenge nå uten å endre på noe i forsvaret mitt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Hvorfor har du folk fra Tromsø? De samler jo ikke poeng. Joda, de er jo gode til å holde nullen. En gang i blant greier de faktisk å score ett mål også (!), så det blir feil å si at de ikke samler poeng! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Hvem møter tromsø neste runde? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Heisann. Kort spørsmål. Hvorfor får ikke Mohammed Fellah assist-poeng når han skyter og Thomas Myhre roter den i mål? Han har jo i teorien assist på målet da. Dette gjelder generelt for lag, ikke bare mitt. Hei Har sendt mailen til utviklerne som ser på det Mvh. TV 2 Sporten Kanskje jeg får mer poeng likevel nå. Endret 19. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 (endret) Makan til smell! 56 poeng så langt denne runden og bare en spiller igjen. Nesten alle spillerne mine (minus RBK, men der var det dårlig uttelling og) gikk på et tap. Endret 26. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 60 poeng endte jeg opp med, heldigvis har de fleste lidd samme skjebne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Enga reddet meg en smule i går ja! Bare sykt irriterende at jeg glemte å ta ut Fellah som stod over med karantene. Sløvt! Tapte en del der. Hadde jo et bytte igjen og. Likevel, 2. plass enda! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 114-plass visst, morsomt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 112 poeng denne runden. Meget fornøyd med det, selv om Herthugen stadig vekk drar litt fra meg. 276. plass til sammen! Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Endte opp med 121 poeng her, nå 59mann sammenlagt. Absolutt bra - men kunne vært mye bedre om Sæternes hadde spilt i går.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 Uff, jeg som lå så bra til. Har jo totalt raknet de siste 2/3-rundene Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jævla god stemning å ha fått 45 poeng og kun tre spillere har vært i aksjon. Fellah, Berre og Signh putta i går. Regner vel egentlig med at det ikke går så bra med resten av spillerne, men vi får se. 197. plass nå, men går nok ned litt etter runden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 100 poeng og mer de siste 3 rundene. God stemning. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Lol, hadde glemt hele greia jeg. Sier litt når jeg fortsatt har Moa på laget. Likevel knuser jeg Bola/Liddell/Kjetil/whatever, noe som innebærer at jeg får velge både avataren og signaturen hans i en måned. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Bare vent, snart kommer han med "det tells ikke" osv. Hadde han faktisk giddet hadde kan lett kunne tatt deg igjen siden du ikke har fulgt med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Jepp, Moa gikk vel for 7-8 runder siden og jeg har ikke byttet noe siden dengang. Han kunne ganske enkelt ha tatt inn 200p på meg i den perioden. Men så har han ikke vært så aktiv på forumet denne høsten heller, så unnskyldningen hans blir vel "nei, jeg har ikke vært aktiv nok". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Han har startet på folkehøgskole, en kristen sådann. De har ikke sånt djevelsk verk som internett der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå