Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på hvorfor Fellah ikke får poeng jeg. Han hadde jo skuddet som traff tverleggeren, i armen på Myhre og så i mål. På TV2 har ikke Fellah fått hverken mål- eller assist-poeng. Synes det var merkelig jeg. Han burde da i alle fall få assist-poeng.

Lenke til kommentar

Synes det er mer imponerende å gi minuspoeng for ting som ikke ble godkjent av dommeren. :cool:

Hva er det TV2 driver med? Sundgot har fått -3 for en straffe som aldri var. Han kan da ikke få minus for noe som ikke teller? De kan jo like gjerne begynne å dele ut poeng til alle som scorer på offside, for ballen er jo i mål på et eller annet tidspunkt...

Lenke til kommentar

Har kommet meg ut av ingenmannslandet jeg var i og stukket fra Latias.

Det rareste er vel at begge har hele ni like spillere. Og vi har også helt lik struktur. Treneren til TIL, keeperen til AaFK, samme spiller fra Start og tre spillere hver fra VIF/RBK/Viking. Ikke verst. :D

Lenke til kommentar

Jaja. Jeg får trøste meg med at jeg har hatt Moa siden dag 1, mens du byttet inn han og de to andre VIF-spillerne først da VIF virkelig begynte å spille bra. Jeg er den moralske vinneren. :new_woot:

Du er jo bare dum, som hadde Moa i perioden han ikke fikk noe særlig poeng. DJ var lurere og satte han først inn da han fikk masse poeng. Kan ikke helt se hvordan du er den moralske vinneren av det? :!:

Lenke til kommentar

Hvorfor har du folk fra Tromsø? De samler jo ikke poeng.

Poenget er at han hadde flere mål før du fikk han inn, og eneste grunnen til at du puttet han inn var pga. medgang. Det er jeg som er dyktig, som faktisk hadde trua på Moa allerede før sesongen. :D

Samtidig som du mistet mange poeng da han hadde måltørke. Smart.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...