Liddell Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Fantasy er 10 ganger bedre. Ta utfordringa DJ! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Lurer på hvorfor Fellah ikke får poeng jeg. Han hadde jo skuddet som traff tverleggeren, i armen på Myhre og så i mål. På TV2 har ikke Fellah fått hverken mål- eller assist-poeng. Synes det var merkelig jeg. Han burde da i alle fall få assist-poeng. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Synes det er mer imponerende å gi minuspoeng for ting som ikke ble godkjent av dommeren. Hva er det TV2 driver med? Sundgot har fått -3 for en straffe som aldri var. Han kan da ikke få minus for noe som ikke teller? De kan jo like gjerne begynne å dele ut poeng til alle som scorer på offside, for ballen er jo i mål på et eller annet tidspunkt... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Haha, det er sant det. :!: Jeg har i alle fall sendt dem en mail om det. Likevel, 46 poeng på 3 spillere er helt greit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 93. plass denne runden med 134p så langt. Har fortsatt Høgmo igjen i morgen så da blir det fler poeng. Har kommet meg ut av ingenmannslandet jeg var i og stukket fra Latias. Samtidig er jeg nå likt som ElDagi's på 3. plass i HW-ligaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Har kommet meg ut av ingenmannslandet jeg var i og stukket fra Latias. Det rareste er vel at begge har hele ni like spillere. Og vi har også helt lik struktur. Treneren til TIL, keeperen til AaFK, samme spiller fra Start og tre spillere hver fra VIF/RBK/Viking. Ikke verst. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Haha. Det la jeg ikke merke til! Likevel viser jeg bedre manager-egenskaper med å ha Fellah og Singh på midtbanen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Jaja. Jeg får trøste meg med at jeg har hatt Moa siden dag 1, mens du byttet inn han og de to andre VIF-spillerne først da VIF virkelig begynte å spille bra. Jeg er den moralske vinneren. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Fellah har jeg hatt inn og ut fra starten. Singh og Fellah begynte jeg å bruke mye da det faktisk gikk opp for meg hvor mye de eide på midtbanen. Moa brukte jeg da jeg begynte å putte ja. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Fortvil ikke. Til tross for relativt like lag, kommer jeg til å gå forbi deg. Jeg har nemlig ansatt Mourinho, så da er det ikke rart jeg tar poeng. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Skarsfjord i steden for Høgmo? Dristig. Husk at du lå foran meg. Nå er jeg 40 foran deg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 6. plassen min sammenlagt i forrige runde forteller at jeg er på vei opp. Mourinho kommer til å lede laget til gull allerede i sin første sesong. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jaja. Jeg får trøste meg med at jeg har hatt Moa siden dag 1, mens du byttet inn han og de to andre VIF-spillerne først da VIF virkelig begynte å spille bra. Jeg er den moralske vinneren. Du er jo bare dum, som hadde Moa i perioden han ikke fikk noe særlig poeng. DJ var lurere og satte han først inn da han fikk masse poeng. Kan ikke helt se hvordan du er den moralske vinneren av det? :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg ga han tilliten. Takket være meg er han nå toppscorer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er mer fordi han endelig fikk tilitten hos meg da jeg satte han inn. Man må være på banen for å score. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 81 poeng, 3 stk fra tromsø og 1 fra lillestrøm igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2010 Poenget er at han hadde flere mål før du fikk han inn, og eneste grunnen til at du puttet han inn var pga. medgang. Det er jeg som er dyktig, som faktisk hadde trua på Moa allerede før sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) Hvorfor har du folk fra Tromsø? De samler jo ikke poeng. Poenget er at han hadde flere mål før du fikk han inn, og eneste grunnen til at du puttet han inn var pga. medgang. Det er jeg som er dyktig, som faktisk hadde trua på Moa allerede før sesongen. Samtidig som du mistet mange poeng da han hadde måltørke. Smart. Endret 18. juli 2010 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå