DJ_Dark Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Nåh, det er lenge igjen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg skal i alle fall holde mitt løfte om jeg taper, selv om du ikke gjorde det Blir spennende, jeg har hatt tidenes mest ræva start, men som DJ sier, leeenge igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. april 2010 Forfatter Del Skrevet 26. april 2010 Hei, ikke min feil at du stakk av midt under sesongen og ikke kom tilbake før i år. Ga faen i spillet da vi lå ganske likt, men da du ikke hadde vært på forumet i et par måneder. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hei, ikke min feil at du stakk av midt under sesongen og ikke kom tilbake før i år. Ga faen i spillet da vi lå ganske likt, men da du ikke hadde vært på forumet i et par måneder. Likt? Jeg lå jo langt foran det hele spillet :!: Men må innrømme at jeg faktisk glemte det helt bort da det ble en pause på forumet, hadde samme laget siste 17 rundene :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hihi. 16 poeng i går, så da gikk jeg litt frem igjen. Foran Bananas og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Vanskelig runde til helga, her kan flere av oss gå på bomspillere! Jeg har ihvertfall to Godsetspillere ettersom de er utrolig god på hjemmebane. Og tre Aalesundfolk, selv om det kan gå begge veier i den kampen! Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Har J anderson, Nanskog og vpg stabekk, det skal bli spennans å se om noen av de spiller:) (Palmanova) Endret 27. april 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Hewitt in da house og sklir rett inn på andreplass. Har ikke sett denne tråden før nå, men har vært med i spillet siden starten. Gått litt trått noen runder i det siste, tho. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jepp, de siste rundene har vært særdeles poengfattige - iallefall for min del. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg glemte å endre på laget mitt (for andre gang i år), så jeg hadde mange RBK og Tromsø-spillere samt Start-spillere. Tabbe! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 Ikke rart det blir lite poeng når alle kampene ender uavgjort da! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ræva runde med mange uavgjort. Tre spillere som ikke spilte Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Gjorde samme som DJ jeg. Møkkarunde. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2010 To elendige runder på rad, men holder likevel avstanden ned til Bola. TL-manager er noe dritt, man vet aldri hvem man kan og hvem man ikke kan stole på. Omtrent alle lagene er så ujevne at det ikke burde være mulig. Det kommer til å bli tøft å velge lag framover, får nå har vi egentlig fått bekreftet at alle kan slå alle. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Dette er håpløst. Flott jeg tok ut Fall og satte inn Ivers Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Helt ok runde. Fikk fler enn mange og det er bra. Klartet opp til 7. plass på lista nå. Satser på mer opp neste runde og! Eneste kjipe er at jeg hadde Moa og ikke Prica som jeg lenge vurderte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 VIF, Viking, Start og RBK er de som må ta poengene mine i dag. Blir en interessant 16. mai-runde. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Må vel nesten skryte litt nå som jeg har 1. plass. :D ... for jeg tviler på at det står seg etter i kveld. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Faen, har glemt å endre på laget på 3 runder, med rundt 60 poeng hver runde. Så nå er jeg fullstendig ute av det.. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Denne runden ser svært lovende ut. Både Dorsin og Lustig har scoret! (regner med ganske mange andre har disse to, dog) Endret 16. mai 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå