Latias Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Les Mer om Tippeligamanager 2010 her. Spill TV2s Tippeligamanager 2010 her! Privatliga: Diskusjon.no 1. plass: Apple iMac 27" 2. og 3. plass: Sony PlayStation 3 Slim 4. og 5. plass: Sumo 6 mnd. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg får vel avsløre vinnerlaget først som sist... Lite penger å rutte med her, men tror jeg har fått et ganske slagkraftig lag. Går spillere opp og ned i verdi i løpet av sesongen her? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har også meldt meg på. Syns det var litt i minste laget penger... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan er egentlig reglene for maks antall spillere fra hvert lag? Jeg ser flere lag som har 3 spillere fra et enkelt lag, og da teller jeg ikke med manager, men det står da vitterlig 2...? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg hadde så vidt penger til 11 spillere. Da jeg skulle lagre, fant jeg ut at jeg også måtte velge trener. Skuffende lite penger man har, ja! Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Litt for lite penger, har jo nesten ikke råd til 11 spillere som er faste på A-laget. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jeg også meldt meg inn. Helt enig at det var for lite penger, men det er likt for alle, så dette får gå Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Da har jeg også meldt meg inn. Helt enig at det var for lite penger, men det er likt for alle, så dette får gå Men den som vinner til slutt vil ha flest overraskelser på laget (for man trenger en del spillere under 4.0 for å fylle laget). Nå handler dette om å ha de beste spillerne til en lav pris, og ikke de beste spillerne generelt sett. Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Lekven og Jone Samelsen (Odd) til 3.5/3.0 kan kansje brukes Endret 8. mars 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Æsj, hadde håpet at Djiby Fall skulle være billig siden han er ny mitt lag forresten: 4-4-2 Ronny Deila [trener] SIF 3.0 Espen BuggeP.[keeper]SAN 3.5 Y. Amankwah [forsvar] BRA 3.0 A. Nordvik [forsvar] VIF 3.5 H. Yndestad [forsvar]TIL 3.5 J. Riddez [forsvar] SIF 3.0 E. Mjelde [midtbane]BRA 4.5 M. Lekven [midtbane]ODD 3.5 H. Singh [midtbane] VIF 3.5 M. Fellah [midtbane]VIF 3.5 E. Huseklepp [spiss] BRA 5.5 Djiby Fall [spiss] MOL 5.0 forsvaret er vel helt klart det svakeste leddet, spissparet derimot... Endret 6. mars 2010 av Highfivex Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Maefteda: Hvordan fikk du til å kopiere det bildet av laget og legge det inn her? Hilsen nybegynner.. Endret 8. mars 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Palme Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ole Bjørn Sundgot (Trener) HØN Espen Bugge Pettersen (Keeper) SAN Andreas Nordvik (Forsvar) VÅL Kristjan Örn Sigurdsson (Forsvar) HØN Yaw-Ihle Amankwah (Forsvar) BRA Bård Borgersen (Forsvar) STA Jone Samuelsen (Midtbane) ODD Mads Reginiussen (Midtbane) TRO Erik Mjelde (Midtbane) BRA Kristofer Hæstad (Midtbane) VÅL Morten Moldskred (Angrep) RBK Erik Huseklepp (Angrep) BRA Lenke til kommentar
Bister Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Får vel dele laget mitt jeg også da Ronny Deila (Trener) SIF Espen Bugge Pettersen (Keeper) SAN Vegard Hedenstad (Forsvar) STB Børre Steenslid (Forsvar) VIK Tom Høgli (Forsvar) TRO Cristian Bolanos (Midtbane) STA Tomasz Sokolowski (Midtbane) VIK Simen Brenne (Midtbane) ODD Magnus Lekven (Midtbane) ODD Veigar Pall Gunnarsson (Angrep) STB Erik Huseklepp (Angrep) BRA Björn Runström (Angrep) MOL Endret 11. mars 2010 av Bister Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Laget mitt: Trond Amundsen (Trener) 2.5 Ben Amos (Keeper) 4.5 Joachim Vaage Nilsen (Forsvar) 2.5 Amin Nouri (Forsvar) 3.5 Tom Høgli (Forsvar) 4.0 Yaw Ihle Amankwah (Forsvar) 3.0 Christian Bolaños (Midtbane) 5.0 Diogo (Midtbane) 4.5 Harmeet Singh (Midtbane) 3.5 Mohammed Fellah (Midtbane) 3.5 Erik Huseklepp (Angrep) 5.5 Björn Runström (Angrep) 3.0 Veldig fornøyd med et ganske godt lag, Nilsen ser jeg på som et røverkjøp! Litt synd at laget møter RBK, men er prøverunde, så gjør ingenting! Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Spent på denne oppstillingen Endret 8. mars 2010 av Samcki Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Per-Mathias Høgmo (Trener) TRO Kenneth Høie (Keeper) STA André Muri (Forsvar) VÅL Mikael Lustig (Forsvar) RBK Yaw-Ihle Amankwah (Forsvar) BRA Cristian Bolanos (Midtbane) STA Markus Henriksen (Midtbane) RBK Johan Andersson (Midtbane) STB Christer Kleiven (Midtbane) STA Patrik Ingelsten (Angrep) VIK Daniel Nannskog (Angrep) STB Anthony Ujah (Angrep) LIL Endret 20. april 2010 av nokia963 Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ser bra ut den oppstillinga der. Hvordan fikk du til å kopiere det bildet av laget og legge det inn her? Hilsen nybegynner.. Ta en printscreen av skjermen, klippe ut bildet i paint og lagre på PC`en. Så går du til http://tinypic.com/ og laster opp bildet ditt Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 På tur United: Åge Hareide (Trener) VIK Lars Hirschfeld (Keeper) VÅL Mikael Lustig (Forsvar) RBK Tom Høgli (Forsvar) TRO Vegard Hedenstad (Forsvar) STB Mohammed Fellah (Midtbane) VÅL Harmeet Singh (Midtbane) VÅL Panajotis Dimitriadis (Midtbane) SAN Ruben Yttergård Jenssen (Midtbane) TRO Marcus Pedersen (Angrep) SIF Rade Prica (Angrep) RBK Erik Huseklepp (Angrep) BRA Synes det var litt vel lenge med 2 prøverunder, men skal ta denne allikevel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Prøverundene er jo for at flest mulig skal få være med. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Blir også lettere å se hvilke spellere som er i form eller ikke og. Kunne klart seg med 1, men det får jo være det samme nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå