aldrimerforum Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Kupp. De har klart å få til et intervju med rebellen..! http://www.planethalflife.com/half-life2/f...eemaninterview/ "...and your ugly.." Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 jeg har foresten helt identisk brekjærn på jobben ... skal se om jeg kan ta bilde av den til tirsdag Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 jeg har foresten helt identisk brekjærn på jobben ... skal se om jeg kan ta bilde av den til tirsdag Yej!! Brekjærn er tuft Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 jeg har foresten helt identisk brekjærn på jobben ... skal se om jeg kan ta bilde av den til tirsdag Yej!! Brekjærn er tuft spesiellt hvis du er biltjuv :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 jeg har foresten helt identisk brekjærn på jobben ... skal se om jeg kan ta bilde av den til tirsdag Yej!! Brekjærn er tuft spesiellt hvis du er biltjuv :wink: Ja.. Hvis du går ut på den Lokale parkeringsplassen kl 3 om natta finner du Gordon med brekkhjern i hånden Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Skam Bra!!! btw. utviklerene i HL2 sier at han ikke snakker der heller, dette er fordi det er du selv som snakker... Dessuten skal det ikke vere noen cinematics, alt ser en fra 1st person... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 var ikke noe cinematics i 1ern heller ... det var det som var så tøfft .. at du kunne stikke av mens folk snakka ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå