fantaorange50ore Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 har nå ventet på svar i lenge nok!!!! er det noen som er tømrer eller rørlegger? her på diskusjon.no eller kjenner noen som er det? :O hva kjenne du i lønn? arbeidstid? hva gjør du på jobb!? vært fint om noen kunne vært så vennelig å vært litt snill og svaret på spørsmålene mine nå ! ::::::::: Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/rorlegger http://utdanning.no/yrker/beskrivelse/tomrer Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 HAR KJEKKET DER! MEN HADDE VÆRT FINNT Å HØRE AV FOLK SOM FAKTISK JOBBER MED EN AV YRKENE DA :O Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Slapp av litt da. Du får i hvert fall ikke noe hjelp om du maser sån. Forresten så skrives det sjekket. Endret 5. mars 2010 av timb Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 ER DET ET PROBLEM FOR DEG AT JEG SKREV KJEKKET OG IKKE SJEKKET? JEG LURTE PÅ OM DE TO YRKENE JEG*!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du skriver med caps locken på, tilfelle du ikke viste det . Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Ja, hater at folk ikke klarer å skrive rett. Det er heller ikke noe poeng i å skrive alt i Caps. Du minner meg om en viss annen bruker ved navn fsx. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 Ok SKAL du SVARE på SPØRSMÅLENE mine ELLER være EN norsk LÆRER? pS tror det e du som lær dæ å skriv! det skrives kjekket å ikke sjekket"!!"¤E "REDWE F Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Er det regler mot å rette på hverandre her? Jeg liker heller ikke når andre skriver feil og liker å bemerke det. Du hadde en orddelingsfeil. norsklærer skrives i ett ord. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Foreslår at du venter på svar i den/de andre trådene jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg