Carlgutt Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Justice League (Unlimited) Så at det manglet en tråd for dette geniale tv-showet, så tenkte jeg kunne lage en. Jusitce League (Unlimited) er en animert tegnserie utgitt av Warner bros basert på Gardner Fox sine tegneserier. Serien handler om helter fra DC universet som har dannet en gruppe av superhelter for å bedre kunne beskytte vår verden. I de to første sesongene består gruppen av syv Medlemmer (Superman, Batman, Wonderwoman, Hawkgirl, green lantern, flash og j’onn jonnes) i senere sesonger blir mange flere superhelter med i gruppen. Justice League må være det beste animerte tv-showet innen for sin genre som har gått på tv, det inneholder plot twister og historie som strekker seg langt over aldersgruppen det er anbefalt for. Karakterene har dybde og utvikler seg markerbart gjennom serien, det oppstår mange forhold og små intriger blant superheltene som bare gjør showet ennå mer interessant. Ingenting er lagt til tilfeldighetene og ting som for eksempel skjer i den første sesongen kan plutselig få en kjempe stor betydning mye senere. Animasjonen er også fantastisk og det er ett par spektakulære action scener gjennom serien som virkelig får deg helt gira. Jeg kunne skrevet i evigheter om hvor bra dette showet er det har alt, men man må nesten se det selv. Er det noe jeg skal sette fingeren på er det kanskje at de første episodene ikke er helt på topp så det kan ta litt tid før man kommer ordtenlig inn i showet. Samme gjelder de første episodene av Justice league Unlimited som kan bli litt overveldende med så mange nye helter. Men dette er virkelig småtterie i forhold til hvor genialt dette showet er. Til slutt må jeg bare si, gi showet en god sjangse og du vill ikke angre. Jeg var veldig skeptisk til det selv og har aldri vært spesielt inntresert i tegneserier generelt (Anime og alt det dere), men jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er over at jeg begynte å se på dette(takk til kans92 ), vanlige tv-show er bare ikke det samme lengre. Justice League orginal intro: http://www.youtube.com/watch?v=p81_kAFdyr8 Endret 6. mars 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
kans Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Haha, endelig kom den ja ! Nei er nok heelt enig i det du sier. Serien er laget for barn men plottet og alle følelsene er bra, som du sier er animasjonene geniale og egentlig hele serien plettfri. Den mister litt av "sjarmen" sin når den går over til Umlimited men har satt en liten del i deg som gjør at du fortsatt må følge med. Anbefales på det STERKESTE!! det er en nesten perfekt serie, men bare neste. er ikke mye og pirke på men det er noen av episodene som ikke er heelt på topp og som sagt når den går over til unlimited så mister den ltt av "sjarmen" men fortsatt en nesten perfekt serie 9/10 jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er over at jeg begynte å se på dette(takk til kans92 ) Bare hyggelig Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Aner ikke hvordan jeg har gått glipp av denne, men den skal ses! Liten korrigering: Du sier et av medlemmene er J'onn Manhunter, men det er feil. Han heter J'onn J'onns, men er også kjent som Martian Manhunter. Pirke, pirke... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Takk, hadde en liten anelse om at jeg hadde gjort noe feil med navnet hans. Lenke til kommentar
kans Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Her var det ikke mange som hadde sett dette Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har sett flere episoder, og så her om dagen at den igjen var begynt å sendes på Cartoon Network. Litt misvisende kanal for mange kanskje, men det burde det ikke være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå